Vad får ni i julklapp av jobbet?

Ska bli spännande o se nu, åker te jobbet om ett par timmar, se ifall de åtminstone serveras nå julkäk denhär julen.

Fick ett en låda med pasta (Glenn Strömbergs märke) utav företaget.

Sen har man även fått en del grejor från entreprenörer som vin, snapps, choklad och presentkort hos fiskhandlare:banana

Ingenting i år. Förra året va de inget heller men då hade vi julfest ivf:rolleyes: Fast det brukar bli en flaska grönstedts cognac, känns som man inte går miste om så mycket:D

Är arbetsgivare och gav bort ett Nintendo Wii på begäran. De andra grabbarna ville ha motsvarade pengar, så det fick dom.

Våran julklapp blev att företaget skänkte pengar till stadsmissionen...

Hemskt snällt av dom, vi kunde väl iallafall ha blivit tillfrågade?

Besvikelse på jobbet idag när vi stod inför fakta att vi faktiskt inte fick nåt. O ja fick fan inget av nån alls.

aj ejnt gått sjitt. Men det gör inget. Dom gånger vi har fått någon present så ere bara dynga iaf.

Fick en kanongod julost - som lär räcka ända fram till Påska :) Samt en fin filt och tre ljuslyktor å en hejdundrandes julfest :tomten Samt att vi hade en årsavslutning med projektet jag jobbar i då vi gjorde isskulpturer och kvällen avslutades med en smarrig middag.
*mmmm* vi har det VÄLDIGT bra!!!

Svart, Sail Raising, vinterjacka. Riktigt schnygg faktiskt. Bästa julklappen från en arbetsgivare alla kategorier.

Svart, Sail Raising, vinterjacka. Riktigt schnygg faktiskt. Bästa julklappen från en arbetsgivare alla kategorier.

Bättre än en kokbok med typ 15 "nyttiga" recept totalt och resten av sidorna diverse bilder på chefer och paolo roberto?

2 Orrefors glas och 12 pilsner.. samma som förra året. Fast iår behåller jag glasen, dom förra fick kompisen när jag tröttnat på att dom legat på skohyllan ca 8 månader. Var tydligen inget billigt skit..:va

Fick min sjätte Globalkniv så nu börjar det bli ett komplett set men det finns ju rätt många olika knivar. Är ju ingen gorumetkock precis men det ser ju bra ut att ha riktiga knivar iallafall :)

Denna blev det denna gång
g-61.jpg

Snål jävla chef. Fick nada och dessutom är han så otrevlig att det bara blir upptaget när jag försöker ringa honom. :dummer

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!