Julklappstråden 2011

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja, startar väl en tråd där vi kan ge lite tips på vad man ska ge bort och tips på vad man ska önska sig av de som prompt vill ge en nåt :D

Jag börjar väl med att fråga vad fasen jag ska önska mig, nåt bra att ha till garaget eller köket som man inte tänkt på? Hilfe, morsan o farsan tjatar :gnissla

En kebabrulle e aldrig fel.

En påse gott o blandat sa jag te farsan.

Men vad kan jag tänkas behöva till garaget?
Va ju så jävla klantig så jag gick o köpte mig en verkstadspall häromveckan, hade ju varit en alldeles ypperlig julklapp annars, kostar inte många kronor men är ändå användbart.
Nåt liknande sånt.

tips på billiga klappar man kommer undan med att ge släkten? överväger att ge dem en lapp med "tack för att du sponsrar min nya hoj" men tvivlar på att de blir muntert

Så vad köper man för max 100kr till den klassiska "alla byter paket med alla" traditionen på julafton?

Sällan att julafton eller födelsedagar sammanfaller när man kommer på att man behöver något. Listan blir rätt tom framåt juletider och födelsedagar som sammanfaller rätt tätt inpå. Jag har sagt till min flickvän att jag önskar mig upplevelser de senaste åren och då har det blivit allt ifrån danskurser till weekend resor. Att bara få materiella ting för sakens skull gör åtminstone inte mig lyckligare. Det hindrar dock inte henne från att önska sig materiella ting som smycken, stövlar och vad det nu må vara som betyder något för tjejer.

Jag tror jag ska hyra Grinchen inom kort.

Sällan att julafton eller födelsedagar sammanfaller när man kommer på att man behöver något. Listan blir rätt tom framåt juletider och födelsedagar som sammanfaller rätt tätt inpå. Jag har sagt till min flickvän att jag önskar mig upplevelser de senaste åren och då har det blivit allt ifrån danskurser till weekend resor. Att bara få materiella ting för sakens skull gör åtminstone inte mig lyckligare. Det hindrar dock inte henne från att önska sig materiella ting som smycken, stövlar och vad det nu må vara som betyder något för tjejer.

Jag tror jag ska hyra Grinchen inom kort.

Så är det ju, man köper ju allt man vill ha själv nu för tiden.

Någon måste jallafall få den klassiska pruttballongen varje år!

:mad:

Efter att ha gjort mig av mig åtskilliga hörlurar genom åren, både privat och arbetsmässigt så önskar jag mig ett par riktigt jäkla bra hörlurar av :tomte
Har spanat in Bose quiet comfort 15. (ngn som har erfarenhet av dem får gärna komma med synpunkter :))

ditcha julklappar till vuxna...

En påse gott o blandat sa jag te farsan.

Men vad kan jag tänkas behöva till garaget?
Va ju så jävla klantig så jag gick o köpte mig en verkstadspall häromveckan, hade ju varit en alldeles ypperlig julklapp annars, kostar inte många kronor men är ändå användbart.
Nåt liknande sånt.

Lämna tillbaka pallen om du inte redan har använt den, sedan önskar du dig en sådan i julklapp :P Enkelt! :banana

förövrigt tycker jag det är tamt att köpa julklappar till vuxna, man byter ju bara pengar... Har du inkomst kan du skaffa det du behöver själv. Julklappar, det köper jag till barn som inte har hunnit börjat tjänat egna pengar än. Gränsen går vid 16 år :)

Lämna tillbaka pallen om du inte redan har använt den, sedan önskar du dig en sådan i julklapp :P Enkelt! :banana

förövrigt tycker jag det är tamt att köpa julklappar till vuxna, man byter ju bara pengar... Har du inkomst kan du skaffa det du behöver själv. Julklappar, det köper jag till barn som inte har hunnit börjat tjänat egna pengar än. Gränsen går vid 16 år :)

Redan använt den tyvärr.

Säger också att jag inte önskar mig nåt men de ska ju prompt köpa nåt, o då vill man ju helst önska sig nåt man faktiskt behöver.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show