Singeltråden

En sak med mig och bilder är att jag aldrig ler på dem, men jag ler i princip alltid annars.
Vet inte varför, har inte direkt något emot att le på bilder... ÄR väl tvärtom för mig gentemot normalt folk som alltid ler så fort en kamera kommer upp, heh.

En sak med mig och bilder är att jag aldrig ler på dem, men jag ler i princip alltid annars.
Vet inte varför, har inte direkt något emot att le på bilder... ÄR väl tvärtom för mig gentemot normalt folk som alltid ler så fort en kamera kommer upp, heh.

Jag har ett problem att jag alltid ser ut som ett mongo på bilder. Därför visar jag bara baksidan. :)

Jahopp, då får man spana när man sitter o brummar i pistmaskinen i vinter i Yxbacken ;)
O köra pistmaskin är manligt :brynad

Vi kommer att vinka Lindsey och Jag,,, :tummenupp. Var också pistvakt en vinter men jag fick bara köra en rutten skoter och fixa Dragbanan i barnbacken.:mad:

Kan man som singel gå med i "Member of The Pink Ladies" ,,,, ellllleeeeeer :gnissla Eller kör ni bara hoj?

tyvärr, vi kör bara hoj....

men du får jätte gärna lägga ut en bild :brynad

Jag kan bjucka på en spirbild :cool:

Bifogat

• photo(5).jpg
    photo(5).jpg
    119.3 KB · Visningar: 240
Jag ser mongo ut från baksidan också, dessutom inte bara på bild.
Så mig är det mer synd om! :4skrika

vilka urkassa argument ni kommer med! ni kan få låna lite smink av oss tjejer om det får er att känna er ehh bättre.....

kaxiga som fan men när det komemr till att nån annan ska bedöma er så vågar ingen visa sig...... ;)

vilka urkassa argument ni kommer med! ni kan få låna lite smink av oss tjejer om det får er att känna er ehh bättre.....

kaxiga som fan men när det komemr till att nån annan ska bedöma er så vågar ingen visa sig...... ;)

Okej, men bara så ni vet så har jag inte en fyrkantig solbränna i ansiktet egentligen..
På bild 1 är det jag till höger så inga missförstånd uppstår.

Bifogat

• tillsh.jpg
    tillsh.jpg
    30.1 KB · Visningar: 99
  • panslaby.jpg
    panslaby.jpg
    20.6 KB · Visningar: 97
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...