BusAnna
ہمیشہ آخ
Jag vet inte om det funkar med tapatalk, men jag provar. Bilden är 10min gammal.
Du kommer definitivt väcka uppmärksamhet hos damerna iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte om det funkar med tapatalk, men jag provar. Bilden är 10min gammal.
Ni andra bör se och lära av Ulvhamne! Han kan!![]()
En sak med mig och bilder är att jag aldrig ler på dem, men jag ler i princip alltid annars.
Vet inte varför, har inte direkt något emot att le på bilder... ÄR väl tvärtom för mig gentemot normalt folk som alltid ler så fort en kamera kommer upp, heh.
Jahopp, då får man spana när man sitter o brummar i pistmaskinen i vinter i Yxbacken
O köra pistmaskin är manligt![]()
Jag har ett problem att jag alltid ser ut som ett mongo på bilder. Därför visar jag bara baksidan.![]()

Jag har ett problem att jag alltid ser ut som ett mongo på bilder. Därför visar jag bara baksidan.![]()

jag börjar verkligen undra vilken sida du spelar på?!![]()
Eller kör ni bara hoj?View attachment 349272View attachment 349273
En helkroppsbild där jag ramlar runt i en höstskog iklädd mcjacka och stövlar, och en suddig ansiktsbild. Duger det för fröknarna?
Kan man som singel gå med i "Member of The Pink Ladies" ,,,, ellllleeeeeerEller kör ni bara hoj?

röven va ok,armarna hade lite gäddhäng!Annars puss på dig....Vågar egentligen inte, men gör det iaf. Så här ser lår och röv ut efter 20 år på hästryggen.
View attachment 349265
tyvärr, vi kör bara hoj....
men du får jätte gärna lägga ut en bild![]()
Jag ser mongo ut från baksidan också, dessutom inte bara på bild.
Så mig är det mer synd om!![]()
vilka urkassa argument ni kommer med! ni kan få låna lite smink av oss tjejer om det får er att känna er ehh bättre.....
kaxiga som fan men när det komemr till att nån annan ska bedöma er så vågar ingen visa sig......![]()
Okej, men bara så ni vet så har jag inte en fyrkantig solbränna i ansiktet egentligen..
På bild 1 är det jag till höger så inga missförstånd uppstår.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |