Singeltråden

Nu tänker jag faktiskt utnyttja den här tråden för min egen personliga vinningsskull. :brynad

Men det är ju en del stockholmare som skriver här. Typ nästa bara stockholmare...

Om jag ska från västberga till täby fre eftermiddag. Hur beter jag mig då enklast?

/Liten o vilsen

Kolla med Peter. Han verkar va sugen på att leka häst. Bör gå på en timme om han travar på fint.

Men det är ju en del stockholmare som skriver här. Typ nästa bara stockholmare...

Om jag ska från västberga till täby fre eftermiddag. Hur beter jag mig då enklast?

/Liten o vilsen

Eftersom det är vinter så sätter du dej i bilen och kör dit. Hittar du inte kör efter GPS. Eller ta en taxi.
Tror närmaste tunnelbana är mörby, sen buss. Den sidan av stan har ju denna jäkla smal järnväg som går lite när den vill och den begriper man sig inte på.
Mitt tips. Åk till mörby och taxi där ifrån. Mest kostnads effektivt.

Kolla med Peter. Han verkar va sugen på att leka häst. Bör gå på en timme om han travar på fint.

Jerker, vad sa jag om att posta när avataren inte innehåller knäskrap?

Ricken,, just Västberga till Täby är jävligt omständigt, mkt byten osv. Är typ en resa diagonalt genom stan.. :S
Men det finns många andra på rätt sida av stan som ska dit så samåkning är nog bästa alternativet.

Eftersom det är vinter så sätter du dej i bilen och kör dit. Hittar du inte kör efter GPS. Eller ta en taxi.
Tror närmaste tunnelbana är mörby, sen buss. Den sidan av stan har ju denna jäkla smal järnväg som går lite när den vill och den begriper man sig inte på.

Spårvagnen kan man ta också.

Tack, taxi it is från mörby.

En annan blir ju nervös när det är så mycket folk så det är skönt o sitta i en bil, avskärmad från verkligheten. :)

Vågar egentligen inte, men gör det iaf. Så här ser lår och röv ut efter 20 år på hästryggen.

301313_10150372249248358_732013357_8361665_37440190_n.jpg

Åhhh gilla knappen e tillbax!!! :D Gilla gilla gilla gilla!!! :tummenupp

kanske ja som e lite sen.....inte sett förrens nu iaf. :tungan

Det har inte jag heller sett. Den måste ha kommit alldeles, alldeles nyss!

Fel och fel, det är ju ridlår! :tungan

Nu har jag ett jättebegär av att trycka gilla på allt! Har varit utan gillaknappen alldeles för länge! :3freak:D

Fel och fel, det är ju ridlår! :tungan

Nu har jag ett jättebegär av att trycka gilla på allt! Har varit utan gillaknappen alldeles för länge! :3freak:D

Jag ska hjälpa dig på traven..

Du kan gå in på min profil och klicka på "senaste inläggen"..

Då listas alla inlägg värda att like:a

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...