Singeltråden

Jag vill oxå fika...

O mer PM vill jag ha!!

:hihi
 
Jag vill oxå fika...

O mer PM vill jag ha!!

:hihi

Va glad du fått något iaf! Här ekar det tomt! :D Inte många killar som vågar kontakta tjejerna här, eller så känner jag för många. :tungan
 
Att det är bra att påminna om löning förstår jag, men ABBA!? :tungan
 
Oroa dig inte.

Även om du dyker upp vid besiktningen på Arlanda i vår (igen) med en helt oljetom hoj, hoprostad kedja och punka på däcken så räcker det att du knäpper upp skinnstället lite så står där plötsligt en ring med grabbar som ser till att allt löser sig till det bästa för dig!

Skulle jag aaaldrig göra! :tuttar :tuttar :tuttar


hahah de där känner jag igen, funkar alltid, även om man inte behöver hjälp så får man hjälp endå;P skitbra ju..(oftast). ja.. å så hitta man ju sin kar på sporthoj också haha. ett levande bevis på att de är mer ett dejting forum än sporthoj;)
 
Jag vill ha bild för att avgöra om jag kan ställa upp eller ej! (Om jag nu ska ta doppet... :gnissla)
 
Jag vill ha bild för att avgöra om jag kan ställa upp eller ej! (Om jag nu ska ta doppet... :gnissla)

Gilla!! Fast ja har redan sett Peter, men för er andra skull så kan han oxå slänga upp en! :tungan
 
Va? När, var hur? :skrämd :skrämd :skrämd

Jag har alltid sett mig själv som en internet warrior, anonym och trygg bakom min skärm!

hahaha....din fb sida är inte så hemlig. :D När jerker fråga efter mig i sporthojs festen o du gilla så fick ja ju snoka lite. Jerker är dock mer försiktig med sina bilder. :tungan
 
hahahah.....men Anna sa ju att hon ställt av hojen!?

btw: för att göra det lite mer spännande, fika Jerker?

edit: ähhh glömde qouta!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top