Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Nä, nu vart det lite låg stämning här. Pluggen, KRAM!! :)

Så, ut o hitta ett jobb med dig nu imorrn så kan vi fortsätta försöka få ligg.. fika menar jag förstås, i den här tråden. ;)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nä, nu vart det lite låg stämning här. Pluggen, KRAM!! :)

Så, ut o hitta ett jobb med dig nu imorrn så kan vi fortsätta försöka få ligg.. fika menar jag förstås, i den här tråden. ;)

hoppas du gillar killar för här är rätt tomt på brudar :D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nä, nu vart det lite låg stämning här. Pluggen, KRAM!! :)

Så, ut o hitta ett jobb med dig nu imorrn så kan vi fortsätta försöka få ligg.. fika menar jag förstås, i den här tråden. ;)

Krmakram!:) Jag försöker hitta jobb som en dåre, men det ska väl ge sig hoppas jag, tidig hjulklapp i år kanske...

hoppas du gillar killar för här är rätt tomt på brudar :D

Du är ju här!:brynad:crash


:rofl:rofl:rofl
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Men håll tjeften nu Jerker, innan han fattar att dom andra fått komma hem till mig!! :mad:

Försök inte dra in mig i dina relationskalamiteter, för dem struntar jag i. Var och en får klara sitt. Jag har ingen respekt för själsliga lidanden så kom inte hit och beklaga dig. Men om du behöver lite psykisk onani kan jag ordna en bra själskvackare, eller kanske en präst. Det är ju så modernt numer.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Försök inte dra in mig i dina relationskalamiteter, för dem struntar jag i. Var och en får klara sitt. Jag har ingen respekt för själsliga lidanden så kom inte hit och beklaga dig. Men om du behöver lite psykisk onani kan jag ordna en bra själskvackare, eller kanske en präst. Det är ju så modernt numer.

Betyder det här att du inte kommer hjälpa mig att fylla på olja fler gånger?
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Betyder det här att du inte kommer hjälpa mig att fylla på olja fler gånger?

Oroa dig inte.

Även om du dyker upp vid besiktningen på Arlanda i vår (igen) med en helt oljetom hoj, hoprostad kedja och punka på däcken så räcker det att du knäpper upp skinnstället lite så står där plötsligt en ring med grabbar som ser till att allt löser sig till det bästa för dig!
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Shit, här är man utloggad i ett dygn från denna tråd och den tar sig massa sidor framåt. Helt klart en av dom bättre trådarna på SH.
Ingen som kan skicka denna tråt till något hästforum eller liknande, så kan vi utföra forumsöverskridande trådar.
För vi har alldeles för få tjejer här.
 

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Ort
I Skogen :D
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Qwerty: Borde finnas någon sida Hingst.se toto.com havremoppe.se eller liknande :)
O ja här har det hänt grejer... får man sätta sig o läsa ifatt på fikarasten :)
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Okey, men vem tar kontakten med denna Bukakke sida? Så vi kan slå ihop trådarna.
Känner någon nån som hänger på den sidan. Att skrika ut inför SH kollektivet att man är singel gör ju ingen nytta, då det är 99%killar här.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Okey, men vem tar kontakten med denna Bukakke sida? Så vi kan slå ihop trådarna.
Känner någon nån som hänger på den sidan. Att skrika ut inför SH kollektivet att man är singel gör ju ingen nytta, då det är 99%killar här.

Det finns ju flera stycke på SH som är medlemmar där med, så det borde inte vara så svårt. Och enligt tjejkompisar jag har som hänger där så dyker det upp sporthojskillar där emellanåt och småraggar lite.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top