Singeltråden

Men då är ju frågan varför du häckar här i tråden med alla stackars ensamma snubbar?:D

Jag har ju ingen nu, är inte på jakt efter någon nu i heller. :) Jag syftade på de killar jag varit tillsammans med, förut, in the past u know. :tungan
 
Jag har ju ingen nu, är inte på jakt efter någon nu i heller. :) Jag syftade på de killar jag varit tillsammans med, förut, in the past u know. :tungan

Jo ,men du syftar på killar och så länge din smak inte är det andra könet märker du ju endå inte av det.
 
Jo ,men du syftar på killar och så länge din smak inte är det andra könet märker du ju endå inte av det.

DOH!!! hahahaha.... ;)

Till er killar som påpekar ert utseende, så farligt kan det inte vara. "Du är inte riiiktigt full förrens du måste hålla i dig i gräset för att inte falla av jorden" :D :D :D
 
DOH!!! hahahaha.... ;)

Till er killar som påpekar ert utseende, så farligt kan det inte vara. "Du är inte riiiktigt full förrens du måste hålla i dig i gräset för att inte falla av jorden" :D :D :D

Ful? bah.

Bara dom som är fattiga får gå utan.........
 
Det har du rätt i, men jag tror jag nöjer mig med BusAnna den här gången också.

Alltså Peter... Min hoj är avställd. Så jag behöver inte hjälp med nåt. Ingen olja, inge spänna kedjan, inget fylla på luften. Så jag ser ingen anledning att ligga.
 
Alltså Peter... Min hoj är avställd. Så jag behöver inte hjälp med nåt. Ingen olja, inge spänna kedjan, inget fylla på luften. Så jag ser ingen anledning att ligga.

Årets inlägg!!
O vart fan är gilla knappen? :D
 
Alltså Peter... Min hoj är avställd. Så jag behöver inte hjälp med nåt. Ingen olja, inge spänna kedjan, inget fylla på luften. Så jag ser ingen anledning att ligga.

Hur gick det för dig att öppna excel-dokumentet häromdan? :såjaponken
Snart kommer du krypande tillbaka, och då ska du ha på dig det här! :nurse

Men du har rätt, omväxling förnöjer.. får nog gå på en AW och byta ut dig..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top