Tråkigt, men har aldrig upplevt något sånt.
Men då är ju frågan varför du häckar här i tråden med alla stackars ensamma snubbar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt, men har aldrig upplevt något sånt.
Men då är ju frågan varför du häckar här i tråden med alla stackars ensamma snubbar?![]()

Jag har en ledig säng i mitt rum på fredag natt om du är sugen Peter.![]()

Jag har ju ingen nu, är inte på jakt efter någon nu i heller.Jag syftade på de killar jag varit tillsammans med, förut, in the past u know.
![]()
Ja men du är ju bonde och era krav sträcker sig strax utanför kohagen.
Vågar inte, du kör ju på bakhjulet.
Har sett på youtube att det är livsfarligt och ALLTID slutar med en krasch![]()
![]()
![]()
Äh, ingen fara. Han e SMC-instruktör o kör alltid med säkerhetsväst.
Jag har ju ingen nu, är inte på jakt efter någon nu i heller.Jag syftade på de killar jag varit tillsammans med, förut, in the past u know.
![]()
Jo ,men du syftar på killar och så länge din smak inte är det andra könet märker du ju endå inte av det.
DOH!!! hahahaha....![]()
Till er killar som påpekar ert utseende, så farligt kan det inte vara. "Du är inte riiiktigt full förrens du måste hålla i dig i gräset för att inte falla av jorden"![]()
![]()
![]()
Ful? bah.
Bara dom som är fattiga får gå utan.........
Det har du rätt i, men jag tror jag nöjer mig med BusAnna den här gången också.
Alltså Peter... Min hoj är avställd. Så jag behöver inte hjälp med nåt. Ingen olja, inge spänna kedjan, inget fylla på luften. Så jag ser ingen anledning att ligga.
Alltså Peter... Min hoj är avställd. Så jag behöver inte hjälp med nåt. Ingen olja, inge spänna kedjan, inget fylla på luften. Så jag ser ingen anledning att ligga.
Han kan datorer också.![]()

Alltså Peter... Min hoj är avställd. Så jag behöver inte hjälp med nåt. Ingen olja, inge spänna kedjan, inget fylla på luften. Så jag ser ingen anledning att ligga.


Det kan ju du med! Och dej behöver jag inte ens ligga med!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |