Jag är på den 17/12 har fixat ledigtSå då får vi gasa mycket och dricka lite eller?
Japp!
LOL
Ska du komma till Norpan och "köra med mig" då eller?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är på den 17/12 har fixat ledigtSå då får vi gasa mycket och dricka lite eller?
Japp!
Samåkning?
Eftersom vi blir ett gäng som ska åka så föreslår jag att vi samåker? Jag kan ta på mig en bil som har 4/(3) platser till.
Linus - Li_G ?
Det är 150 dagar kvar till 1:a april som jag har beräknat till vårens första knäskrap..![]()
Vakna!?
Döda? Nej för fan här renoveras bromsar, jagas kåpor, kåpstag mm. Fick tag på riktigt fina polidomkåpor dock har han jag köpte de av fått tuppjuck och lackat de kawagröna... Inte helt ok på en r1a.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Här skruvas det cross 80 % och gasas 20 %. Skall det vara så Linus? Och sen måste jag tyvärr medd att jag inte kan hänga på den 17 på cokart. Hade tydligen lovat syrran att flytta hemma i Nyköping. Men om det är något som redan är betalt så får ni höra av er så får jag pröjsa för min plats. Vill hellre gasa med the boys fast det blir inget bra då.
80/20 tycker ja låter vettigt, bra mkt mer åka än vad ja kan drömma om att göra just nuInget är betalt eller liknande utan sådant görs på plats. Så ingen fara att du inte kan följa med på äventyr, kommer fler gånger med annat skoj
![]()
Du får höra av dig om du har lust att gasa lite cross, jag har ju två nu så det är bara att höra av dig. Vore trevligt med lite bra tips från någon som jag har hört mycket gott om inom crossvärlden..![]()
jag är med bara om mitt namn står först i anmälnings listan.
och en eloge till dig med jelvan för att du är du
säga till om inte följa med sig kunna åka cart köra ifrån alles
Helu..
Jag måste tyvärr avböja. Har åt**vet* för mkt att göra både i plugget, hemma och inför bokslut och grejer så det GÅR bara inte att tappa en heldag veckan innan jul.
Omtag i vår?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning