Gokart/utekväll

Samåkning?

Eftersom vi blir ett gäng som ska åka så föreslår jag att vi samåker? Jag kan ta på mig en bil som har 4/(3) platser till.

Linus - Li_G ?

Samåkning?

Eftersom vi blir ett gäng som ska åka så föreslår jag att vi samåker? Jag kan ta på mig en bil som har 4/(3) platser till.

Linus - Li_G ?

Bra initiativ!! Behövs ju minst 3 bilar, så 4 st om vi blir 16. Men så åker kanske nån själv dit beroende på vart man bor säkert. Men minst 3 bilar går ju åt.

Så med Perki åker:

-Linus / Li_G

Jag bor ju i norpan, så för mig är det i så fall skjuts med tillbaka till Lkpg, ta några öl och ta tåget hem. Alternativt gå all in och slagga hos nån polare.

Det är 150 dagar kvar till 1:a april som jag har beräknat till vårens första knäskrap..:brinnerup

Döda? Nej för fan här renoveras bromsar, jagas kåpor, kåpstag mm. Fick tag på riktigt fina polidomkåpor dock har han jag köpte de av fått tuppjuck och lackat de kawagröna... Inte helt ok på en r1a.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bifogat

• ImageUploadedByTapatalk1321826678.192494.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1321826678.192494.jpg
    208.7 KB · Visningar: 30
  • ImageUploadedByTapatalk1321826688.601054.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1321826688.601054.jpg
    199 KB · Visningar: 36
Döda? Nej för fan här renoveras bromsar, jagas kåpor, kåpstag mm. Fick tag på riktigt fina polidomkåpor dock har han jag köpte de av fått tuppjuck och lackat de kawagröna... Inte helt ok på en r1a.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Härligt att höra, att iaf någon håller igång med lite mekk under vintern. Om inte annat råkar snubbla in på forumet. Jag tyckte dock inte färgen var allt för dum, ja menar att jag har sett värre :tungan Gött att du har fått tag i lite kåpor iaf... som du nu kan krascha in och göra fina.... :D Jag har 3 kåpset jag också ska lacka.. och ännu mer finns att göra.. varför skaffa sig lite att göra när man kan fixa heeela hojen o lite till ;)

Här skruvas det cross 80 % och gasas 20 %. Skall det vara så Linus? Och sen måste jag tyvärr medd att jag inte kan hänga på den 17 på cokart. Hade tydligen lovat syrran att flytta hemma i Nyköping. Men om det är något som redan är betalt så får ni höra av er så får jag pröjsa för min plats. Vill hellre gasa med the boys fast det blir inget bra då :(.

Här skruvas det cross 80 % och gasas 20 %. Skall det vara så Linus? Och sen måste jag tyvärr medd att jag inte kan hänga på den 17 på cokart. Hade tydligen lovat syrran att flytta hemma i Nyköping. Men om det är något som redan är betalt så får ni höra av er så får jag pröjsa för min plats. Vill hellre gasa med the boys fast det blir inget bra då :(.

80/20 tycker ja låter vettigt, bra mkt mer åka än vad ja kan drömma om att göra just nu ;) Inget är betalt eller liknande utan sådant görs på plats. Så ingen fara att du inte kan följa med på äventyr, kommer fler gånger med annat skoj :)

80/20 tycker ja låter vettigt, bra mkt mer åka än vad ja kan drömma om att göra just nu ;) Inget är betalt eller liknande utan sådant görs på plats. Så ingen fara att du inte kan följa med på äventyr, kommer fler gånger med annat skoj :)

Du får höra av dig om du har lust att gasa lite cross, jag har ju två nu så det är bara att höra av dig. Vore trevligt med lite bra tips från någon som jag har hört mycket gott om inom crossvärlden..:tummenupp

Du får höra av dig om du har lust att gasa lite cross, jag har ju två nu så det är bara att höra av dig. Vore trevligt med lite bra tips från någon som jag har hört mycket gott om inom crossvärlden..:tummenupp

Skulle absolut vara intressant att få komma förbi och åka lite :) Lika intressant varje gång man får chansen att åka cross hur mycket man har tappat sen den goda tiden ^^

Hellöj era mopperäjsörs!!

Börjar snart dra ihop sig inför denna event. Tänkte dubbel kolla så alla som finns med på listan nedtill ska fortfarande med, pm:a annars eller skriv här om ni får förhinder så jag kan ändra bokning osv om det nu skulle behövas. Mitt inlägg är även en liten reminder för er som glömt bort att vi skulle göra detta.. lördag den 17/12-11!

Intresselista:
-Hedi (följer du med nu ;))
-Li_G
-Peeth
-lekwall
-Alden
-Perki
-Weidmann
-Hobbelito
-TheWhip
-Ewert
-Hund /gokart
-Millejan
-Shadow
-elles
-Prästen
-J3lv4n

Hälsningar Linus (Li_G)

Last edited:
jag är med bara om mitt namn står först i anmälnings listan.

och en eloge till dig med jelvan för att du är du

jag är med bara om mitt namn står först i anmälnings listan.

och en eloge till dig med jelvan för att du är du

Så klart du får stå först i anmälningslistan om det är de som krävs för att ja ska få köra om dig :D :krama såå, nu står du först ;)

säga till om inte följa med sig kunna åka cart köra ifrån alles

Helu.. :(

Jag måste tyvärr avböja. Har åt**vet* för mkt att göra både i plugget, hemma och inför bokslut och grejer så det GÅR bara inte att tappa en heldag veckan innan jul.

Omtag i vår?

Helu.. :(

Jag måste tyvärr avböja. Har åt**vet* för mkt att göra både i plugget, hemma och inför bokslut och grejer så det GÅR bara inte att tappa en heldag veckan innan jul.

Omtag i vår?

Helt okej, och mycket förståeligt att de finns att göra innan jul om man pluggar och är duktig. Blir säkert något mot våren, om inte annat flertal hojturer. :)

// Linus

Back