Biturbo
Min går i etthundra!
Hur är det med Mälaren? Tjock is förra året = stora områden. Mycket små öar och kobbar som kan agera hopp?
Ute i roslagen är det många som åker skoter om vintrarna. Det verkar fungera alldeles utmärkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur är det med Mälaren? Tjock is förra året = stora områden. Mycket små öar och kobbar som kan agera hopp?
Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för attKan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc?
För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?
![]()
Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för attKan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc?
För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?
![]()
Jo de e ju klart, men jag tänker att isen lägger sej senare i skärgården, blir tunnare och smälter tidigare?Ute i roslagen är det många som åker skoter om vintrarna. Det verkar fungera alldeles utmärkt.
Klart grabben ska ha en skoter: (!)Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för attKan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc?
För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?
![]()
sporthojpris på en härdad formula 3 -97 som funkar kalas.. är den värd 12 balobbas? 128hk![]()
Klart grabben ska ha en skoter: (!)
Ja, sen behöver man ju inte ha snö heller:![]()
Satan vad obra det där ska vara.

Äh.. Svårt att "get unstuck" när man inte sitter fast till att börja med.
För en annan som är man att åka Okelbo 5000 så är dedär en omöjlighet!!
Ahhhh!
Ahhhh!

Grattis!
Var bara att lyfta runt häcken hur man vill.
Du måste ha kortare bil! Ser ut som du har en Phazer på flaket.
Tackar! Hon spann som en angorakatt. Marginellt lättare än nytron...Var bara att lyfta runt häcken hur man vill.
Sen står/sitter man löjligt bra på den.
Men var fan är snön?
Man måste ju ha lite ytor att operera på för böfvulen!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |