Nu har jag shoppat! Crossfire 8 2010. 162 hästar och en av dom snålaste på soppa enligt rykten. Hoppas jag blir nöjd. Teleskopstyre är grejen!
![]()
![]()
Fräsig!

Jag tänkte byta Nytron mot en RMK 800. Assaulten om jag hittar någon bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag shoppat! Crossfire 8 2010. 162 hästar och en av dom snålaste på soppa enligt rykten. Hoppas jag blir nöjd. Teleskopstyre är grejen!
![]()
![]()
Fräsig!
Nu börjar vi snacka! Årsmodell?
Det blir inte den senaste men en -09:a kanske.
Mycket skoter för pengarna. Se till att alla uppdateringar är gjorda!
Jo det känns så. Vill ju inte ha den nyastenyaste så man kan köra lite utan att gråta blod för en repa eller två.
Fräsig!
Är det 9:30 in i det här klippet som sålt dig?
Jag kommer köra vidare på min Nytro i år med. Hann ju knappt köra in mig på eländet i fjol. Fast i år kommer det bli mycket åkning ta mig faan.
Jag hoppas på 30 cm hårdpackad snö med 1,5m lössnö ovanpå.
Ingen tvekan om att det kommer bli en brakvinter i år igen. Måste finnas balla områden i sthlm med att köra på. Vi får styra upp en körning med fjollträsk skooterz.
Ni får träffas på sergels torg. Det självklara träffnamnet: Mattan i plattan.
Ja vid årets första, otvivelaktigt kommande "snökaos" ska vi jallafall ut
på vägarna och skotra.
Skulle va kul att dunka upp till dina trakter och tjöra å. Har ni bra åkning där om snödjupet tilltar?
Ingen tvekan om att det kommer bli en brakvinter i år igen. Måste finnas balla områden i sthlm med att köra på. Vi får styra upp en körning med fjollträsk skooterz.
Hur är det med Mälaren? Tjock is förra året = stora områden. Mycket små öar och kobbar som kan agera hopp?Ingen tvekan om att det kommer bli en brakvinter i år igen. Måste finnas balla områden i sthlm med att köra på. Vi får styra upp en körning med fjollträsk skooterz.
Jag vill fortfarande ha en skoter här nere i skåneland... Bara för attKan man ansöka om tillstånd eller något, typ hävda att den ju faktiskt inte skadar underlaget etc?
För det är väl däri problemet ligger om jag förstått rätt, man får inte göra åverkan på underlaget... Skotern vispar väl bara runt i snön liksom, ruggar man upp gräsmattor och dylikt gör man väl fel?
![]()
I tonåren flyttade en kompis ner till skåne, av någon anledning (om dom skulle ha den till fjällsemestrar) så följde snöskotern med ner.
I två års tid tittade grannarna snett på "Lappdjäveln" som hade en snöskoter på gården.
Tredje vintern blev det rejält snökaos, då var Lappdjäveln ute och hoppade i drivorna med sin snöskoter bara på skoj, när infrastrukturen hade brakat samman.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |