Idag är jag förbannad därför att...

Garaget där hojarna står får inte hojarna tvättas i. Förbaskade miljöregler!

Hepp, inte heller idag fick man sova ordentligt...:mad: Jaja, jag ska som tur är inte upp och jobba idag så jag kan somna om ifall jag blir trött igen...

Last edited:
Grattis. Vi får starta en insomnia-klubb.
Men som jag brukar säga, med hänvisning till våra till ihjälkörda melemmar, sleep when you are dead.
http://www.youtube.com/watch?v=E2gazsHVr58

Har du problem med att somna eller med att fortsätta somna?

Mitt problem är att om jag somnar och bara får sova en timme eller två innan jag vaknar på nytt så kan jag inte somna om. Alls. Oftast försöker jag lösa det genom att hålla mig vaken tills det är läggdags nästa gång, och hoppas då på en god natts sömn. Men likförbannat kan man ha x antal nätter som denna i rad efter varandra:mad:

Var ju likadant igår, gick och la mig i god tid men vaknade efter bara några timmar och kunde inte somna om. Gick upp framåt morgonkvisten, gick till jobbet, kom hem och höll mig vaken till halv tio ungefär då jag på nytt gick och la mig. Vaknar sen tre timmar senare och har varit klarvaken sen dess...:mad: Vid tre gick jag upp, tänkte att jag lika gärna kan försöka slå ihjäl lite dötid i väntan på att bli trött igen... Men det verkar inte vilja hända...:(

Sant i och för sig, men jag vill gärna kunna få lite nattsömn och prestera på dagarna under min livstid också...:gnissla

Har du problem med att somna eller med att fortsätta somna?

Mitt problem är att om jag somnar och bara får sova en timme eller två innan jag vaknar på nytt så kan jag inte somna om. Alls. Oftast försöker jag lösa det genom att hålla mig vaken tills det är läggdags nästa gång, och hoppas då på en god natts sömn. Men likförbannat kan man ha x antal nätter som denna i rad efter varandra:mad:

Var ju likadant igår, gick och la mig i god tid men vaknade efter bara några timmar och kunde inte somna om. Gick upp framåt morgonkvisten, gick till jobbet, kom hem och höll mig vaken till halv tio ungefär då jag på nytt gick och la mig. Vaknar sen tre timmar senare och har varit klarvaken sen dess...:mad: Vid tre gick jag upp, tänkte att jag lika gärna kan försöka slå ihjäl lite dötid i väntan på att bli trött igen... Men det verkar inte vilja hända...:(

Sant i och för sig, men jag vill gärna kunna få lite nattsömn och prestera på dagarna under min livstid också...:gnissla

Jag sover varannan natt.

Last edited:
Hoppar över varannan natt. Sover lunch 30min minuter på tappdagar

Fifan... Och ändå presterar du som du gör, och orkar med alla motgångar du haft med hojen etc... Jag är imponerad.

Ihop du och jag, eller du och båten?:D

Mysigt dunk såhär på morgonkvisten, tackar för det:tummenupp Hon är bra fin din skuta:)

det där får ni nog kolla upp grabbar...eller skaffa nattjobb som jag :P

Jag har varit hos doktorn för det, alla värden var bra och inga andra fel hittades. Medicinera ville de ju såklart inte göra när man är så ung som jag, så jag får fortsätta vara vaken...:mad: Jag jobbar delvis natt (eller nja, fram till elva iaf), och hade tidigare nattjobb... Vetefan dock om det löser problemet egentligen, jag sov ju fortfarande dåligt fast då under dagarna:D

Last edited:
Fifan... Och ändå presterar du som du gör, och orkar med alla motgångar du haft med hojen etc... Jag är imponerad.

Ihop du och jag, eller du och båten?:D

Mysigt dunk såhär på morgonkvisten, tackar för det:tummenupp Hon är bra fin din skuta:)

Jag har varit hos doktorn för det, alla värden var bra och inga andra fel hittades. Medicinera ville de ju såklart inte göra när man är så ung som jag, så jag får fortsätta vara vaken...:mad: Jag jobbar delvis natt (eller nja, fram till elva iaf), och hade tidigare nattjobb... Vetefan dock om det löser problemet egentligen, jag sov ju fortfarande dåligt fast då under dagarna:D
Nästa steg är att sova med en snarkmaskin, och inget fel finnes.
Nåväl. See Staffan Riedelberg @ 2.47

http://www.youtube.com/watch?v=8fQH1UF5bJA&ob=av2n

Last edited:
Last edited:
Du har blivit kärring helt enkelt, det är fullt naturligt och kommer med åldern.

Det är bara att inse att du hädanefter är satt att vakta dom unga hönsens handväskor om du går ut...
:gnissla

:4skrika Insiktsfulla människor hör inte hemma på SH!!!
Eller som Snövit sa när hon satt på Pinocchios fejs: Ljug din jävel, ljug!!

:6surkartGubbjeffel.

Höstens finaste dag och man sitter fast på jobbet till kl 18 !

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Nyheter
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...