Vad hände på Ättekulla utanför MacDonalds?

Nej, det var det inte, men väldigt ofta när den här typen av diskussioner uppstår så kommer det någon som antyder just det. Nu förekom jag den diskussionen genom att nämna att det inte rörde sig om en invandrare och det ser jag inget fel i.

Killen har rätt.

Så vad hände på Ättekulla nudå?
Kör där en hel del själv med lasbil o släp. Inte helt ovanligt att det spills litervis med disel i den rundellen.
Var den stulen då hoppas jag han slog ordentligt.
Annars hoppas jag det gick bra för henne elr honom, lätt hänt att kana av på disel som sagt.

Ja och förövrigt så skall denne TvättÄktaSkånskaFuskneger kleta in en Biiimer och en R1a med vasselin inför vintern, så man har nått o gnida på i vinter:D

Last edited:
Ja och förövrigt så skall denne TvättÄktaSkånskaFuskneger kleta in en Biiimer och en R1a med vasselin inför vintern, så man har nått o gnida på i vinter:D

Hahaha, glöm inte några droppar massageolja med jordgubbssmak. Denne tvättäktaskånskaneger får nöja sig med leksaksgixxern i bokhyllan men den behöver oxå kärlek ju :P

Hahaha, glöm inte några droppar massageolja med jordgubbssmak. Denne tvättäktaskånskaneger får nöja sig med leksaksgixxern i bokhyllan men den behöver oxå kärlek ju :P

:fattartil AajaA! då tar jag och klenar in R1an me sånt smarrigt vet jag:tungan Så man kan variera lite:D De blir Funky Buissnes All Winter Long.......
Yea yea To Finger Wheelie heejla vintern..nice!:tummenupp:D
smet o klet* De e fuskigt din tvättäktaskånskaneger:D:krama

Nä grejen är den att en skara här på SH har bestämt sig att ex du + andra får langa en sådan kommentar men jag tydligen scannar igenom SH för att anklaga alla för rasister och komma med sådana kommentarer.

Kolla bara hur många kommentarer jag fick mot mig och hur många du fick trotts att du skrev nåt om den saken och jag bara höll med och skrev en kommentar om det.

Vuxna människor som pysslar med denna sorts mobbning som Norman (tönten AndreasNo som vart bannad härifrån) och hans rygg dunkare ger sig på en oavsett om jag skriver nåt eller ex. nån som du skriver nåt och jag håller med.

Så med skygglappar menar jag just detta, att ingen vill se eller erkänna detta men det pågår hela tiden. Sandlådenivå!

Kände att jag ville kommentera ditt inlägg, även om vi kommit ifrån det som tråden egentligen handlar om. Delvis mitt eget fel som öppnade för den här riktningen. Mitt försök att avstyra diskussionen från invandringsfientlighet fick motsatt effekt.

Känner du dig trakasserad så anmäl det till en moderator så får de titta på det. Jag är övertygad om att man kommer längst genom att visa respekt för alla medlemmar även de som kanske inte delar ens åsikter alla gånger. Även jag har fått pikar ibland från medlemmar ett par gånger för något jag skrivit. Ibland ger jag svar på tal, ibland låter jag saken bara rinna ut i sanden. Gäller att veta vilka strider som är värda att ta. Men rena förtal skulle jag aldrig tillåta.

Jag passar mig väldigt noga att uttrycka mig på ett sätt som skulle få folk en anledning att stoppa mig i ett rasistfack. Det tror jag framgår tydligt i det jag skrivit under min tid här på forumet i frågor som tagit upp invandring. Här är vi alla anonyma och för de som aldrig träffat mig personligen skulle jag kunna vara en invandrare själv. Just det att man inte vet vem som är mottagaren är ett bra skäl att hålla god ton och tänka sig för lite vad man skriver. Det går att uttrycka sig på ett civiliserat sätt även när man har att göra med folk som inte delar ens åsikter. Om alla följde vissa enkla regler hade det här forumet kunnat vara en betydligt trevligare plats trots meningsskillnader i avgörande frågor.

Nä grejen är den att en skara här på SH har bestämt sig att ex du + andra får langa en sådan kommentar men jag tydligen scannar igenom SH för att anklaga alla för rasister och komma med sådana kommentarer. Antagligen scannar de igenom SH själva för annars är det lite svårt o ha just koll på mig och komma med iq-fiskmås kommentarer.

Kolla bara hur många kommentarer jag fick mot mig och hur många du fick trotts att du skrev nåt om den saken och jag bara höll med och skrev en kommentar om det.

Vuxna människor som pysslar med denna sorts mobbning som Norman (tönten AndreasNo som vart bannad härifrån) och hans rygg dunkare ger sig på en oavsett om jag skriver nåt eller ex. nån som du skriver nåt och jag håller med.

Så med skygglappar menar jag just detta, att ingen vill se eller erkänna detta men det pågår hela tiden. Sandlådenivå!

Du glömmer att det ofta är du som öppnar upp för det med ditt korståg mot inbillade rasister.
Som till exempel i denna tråd.

Kände att jag ville kommentera ditt inlägg, även om vi kommit ifrån det som tråden egentligen handlar om. Delvis mitt eget fel som öppnade för den här riktningen. Mitt försök att avstyra diskussionen från invandringsfientlighet fick motsatt effekt.

Känner du dig trakasserad så anmäl det till en moderator så får de titta på det. Jag är övertygad om att man kommer längst genom att visa respekt för alla medlemmar även de som kanske inte delar ens åsikter alla gånger. Även jag har fått pikar ibland från medlemmar ett par gånger för något jag skrivit. Ibland ger jag svar på tal, ibland låter jag saken bara rinna ut i sanden. Gäller att veta vilka strider som är värda att ta. Men rena förtal skulle jag aldrig tillåta.

Jag passar mig väldigt noga att uttrycka mig på ett sätt som skulle få folk en anledning att stoppa mig i ett rasistfack. Det tror jag framgår tydligt i det jag skrivit under min tid här på forumet i frågor som tagit upp invandring. Här är vi alla anonyma och för de som aldrig träffat mig personligen skulle jag kunna vara en invandrare själv. Just det att man inte vet vem som är mottagaren är ett bra skäl att hålla god ton och tänka sig för lite vad man skriver. Det går att uttrycka sig på ett civiliserat sätt även när man har att göra med folk som inte delar ens åsikter. Om alla följde vissa enkla regler hade det här forumet kunnat vara en betydligt trevligare plats trots meningsskillnader i avgörande frågor.

Mycket kloka ord, försöker själv komma till den nivån men kollar du igenom tråden igen så skrev jag inget utan tyckte det var bra att du påpekade det som du gjorde eftersom en sådan kommentar hade fått en helt annat utgång ifall den hade skrivits av mig.

Du glömmer att det ofta är du som öppnar upp för det med ditt korståg mot inbillade rasister.
Som till exempel i denna tråd.

Hur öppnade jag ett korståg nu som du inbillar dig?
Jag vet inte om ni inte vill erkänna det eller vägrar inse att det oftast dyker upp en sådan kommentar som Harmon Rabb påpekade inte behövdes, men det dyker oftast upp i trådar när det brutits mot lagen på ett eller annat sätt som anser brottsligt så är det flertal som slänger ur sig mindre roliga kommentarer om invandrare fast med massa ökennamn. Helt olämpligt i min mening.

Vill du kan jag slänga upp 10 trådar där flertal slänger ur sig mindre trevliga kommentarer ang. invandrare.

Jag har ej velat delta i sådana trådar mer men vart bara glad när Harmon Rabb äntligen av nån delade samma tanke som mig.

Vet att många ruttnat här på Sh på mig då det verkar vara endast jag som vågar stå upp för att jag är invandrare och inte accepterar att man kränker olika ursprung, kulturer och hudfärg, men då undrar jag bara vad de stör sig på. Att jag är invandrare? för bara kolla längre bak i tråden hur reaktionerna vart när jag bara kommenterade nåns inlägg medan harmon rabb skrev det jag kommenterade.

Kolla bara det som hände i Norge, alla sa direkt att det är invandrare som gjort det. SD tog till och med ut en smyg seger men när det visade sig att det var en norman själv som gjort detta så togs informationen snabbt bort från deras websida.

När vårdaren dödades på anstalten dök det upp kommentarer både här på sh och på andra håll på nätet att det säkert är en invandrare som gjort det. Men visade sig att det var en svensk.

Men när en invandrare lessnar på dessa idiot kommentarer så lägger han upp det för sig själv? Förstår inte hur ni resonerar.

Kolla på filmen My name is Khan så inser du nog lite hur man känner.

Sicken jävla tråd. Harmon hade nog lätt kunnat vara en babbe med de mörka pigment han ligger inne med :hihi

Jag var tydligen mer babbe än Wilcan :D

förklara vad som var fel med svaret.
eller ljuger jag?

Du tror säkert att du skriver sanningen.
Men din "verklighet" är inte allmängiltlig.
Du verkar tillhöra den grupp som är oerhört noga med att påpeka hur svensk du är, tills det passar att påpeka hur utländsk du är.
Att skylla varenda konflikt på "rasism" är lika dumt att skylla den på ras.

stop drop roll stop drop roll:banana:banana
ni har uppenbarligen något att diskutera men snälla gör det via pm istället.

Mavve babben, försök säga det 10 ggr snabbt

:fattartil AajaA! då tar jag och klenar in R1an me sånt smarrigt vet jag:tungan Så man kan variera lite:D De blir Funky Buissnes All Winter Long.......
Yea yea To Finger Wheelie heejla vintern..nice!:tummenupp:D
smet o klet* De e fuskigt din tvättäktaskånskaneger:D:krama

[YOUTUBE-ID]5CImrIKNmBo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
var säääääääääääääääääääääääääääääääkert en utlänning jag lovar dom har blivit smartare taR PÅ SIG BLONDAPERUKER för att lura er suckers

Last edited:
stop drop roll stop drop roll:banana:banana
ni har uppenbarligen något att diskutera men snälla gör det via pm istället.

Mavve babben, försök säga det 10 ggr snabbt

[YOUTUBE-ID]5CImrIKNmBo[/YOUTUBE-ID]

Hehe Heay!!:cool::tummenupp Nyss hemkommen efter en funky tripp. Bayern var en rätt FunkyTown faktist, Holland var mer ElektrikFunky shop. Copenhagen är ju rent FunktUpp.:D som vanligt.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back