Du glömmer att det ofta är du som öppnar upp för det med ditt korståg mot inbillade rasister.
Som till exempel i denna tråd.
Hur öppnade jag ett korståg nu som du inbillar dig?
Jag vet inte om ni inte vill erkänna det eller vägrar inse att det oftast dyker upp en sådan kommentar som Harmon Rabb påpekade inte behövdes, men det dyker oftast upp i trådar när det brutits mot lagen på ett eller annat sätt som anser brottsligt så är det flertal som slänger ur sig mindre roliga kommentarer om invandrare fast med massa ökennamn. Helt olämpligt i min mening.
Vill du kan jag slänga upp 10 trådar där flertal slänger ur sig mindre trevliga kommentarer ang. invandrare.
Jag har ej velat delta i sådana trådar mer men vart bara glad när Harmon Rabb äntligen av nån delade samma tanke som mig.
Vet att många ruttnat här på Sh på mig då det verkar vara endast jag som vågar stå upp för att jag är invandrare och inte accepterar att man kränker olika ursprung, kulturer och hudfärg, men då undrar jag bara vad de stör sig på. Att jag är invandrare? för bara kolla längre bak i tråden hur reaktionerna vart när jag bara kommenterade nåns inlägg medan harmon rabb skrev det jag kommenterade.
Kolla bara det som hände i Norge, alla sa direkt att det är invandrare som gjort det. SD tog till och med ut en smyg seger men när det visade sig att det var en norman själv som gjort detta så togs informationen snabbt bort från deras websida.
När vårdaren dödades på anstalten dök det upp kommentarer både här på sh och på andra håll på nätet att det säkert är en invandrare som gjort det. Men visade sig att det var en svensk.
Men när en invandrare lessnar på dessa idiot kommentarer så lägger han upp det för sig själv? Förstår inte hur ni resonerar.
Kolla på filmen My name is Khan så inser du nog lite hur man känner.