Till alla sporthojskillar

De flesta här på Sh verkar ju föredra det. Sen att Sh-killarna är av ett eget släkte är ju en annan sak. :)

Fantasi.
Skrinnhet och pattstorlek är kvinnliga tävlingsformer.
Sedan skylls det på att "alla killar tvingar oss genom sina idealbilder" när man förlorat.

Fantasi.
Skrinnhet och pattstorlek är kvinnliga tävlingsformer.
Sedan skylls det på att "alla killar tvingar oss genom sina idealbilder" när man förlorat.

Det är lite lurigt det där med att vi män tvingar massa nakna tjejmodeller posera på alla omslag till tjejtidningar som veckorevyn etc :D

De flesta här på Sh verkar ju föredra det. Sen att Sh-killarna är av ett eget släkte är ju en annan sak. :)

Sh-killar finns det varianter av i alla de olika slag som den vanliga världen, men däremot är Sh-tjejer ett eget släkte kan jag lova dig.

Sh-killar finns det varianter av i alla de olika slag som den vanliga världen, men däremot är Sh-tjejer ett eget släkte kan jag lova dig.

Okej då, kanske 3 olika sorters killar här på SH då, på sin höjd. Men det finns ju iaf 2 sorters tjejer här också.

Men för i helvete. Jag antar att det är tex mig ni menar. Varför i helvete duger det inte att "bara" vara jävligt intresserad av hojar för att vara accepterad här? Det är inte som att alla män här har hoj, men inte fan bryr sig någon om det.
Dra åt helvete.

Men för i helvete. Jag antar att det är tex mig ni menar. Varför i helvete duger det inte att "bara" vara jävligt intresserad av hojar för att vara accepterad här? Det är inte som att alla män här har hoj, men inte fan bryr sig någon om det.
Dra åt helvete.
:mens

Dra åt helvete.

Nej, det är nog inte dig de menar i första hand egentligen...
Emellanåt dyker det upp en tös som bara reggar sig här för att ragga lite hojpiloter, tydligen...
Och det verkar inte du göra.

Fel. Pms. Men jag har tröttnat ivf.

Nej, det är nog inte dig de menar i första hand egentligen...
Emellanåt dyker det upp en tös som bara reggar sig här för att ragga lite hojpiloter, tydligen...
Och det verkar inte du göra.

Nä, vem fan vill ha er idioter (inte du, du verkar vara en av få som faktiskt är schyst.)
Och det fattar väl de flesta att det här inte är någon jävla dejtingsida. Men jag har fått en jävla massa kritik för att jag finns här utan att ha hoj, och dessutom tjej då, och vad fan liksom..

Last edited:
Nä, vem fan vill ha er idioter (inte du, du verkar vara en av få som faktiskt är schyst.)
Och det fattar väl de flesta att det här inte är någon jävla dejtingsida. Men jag har fått en jävla massa kritik för att jag finns här utan att ha hoj, och dessutom tjej då, och vad fan liksom..
Jag har inte heller någon hoj längre, den är såld. Kommer folk att vara jete duma mot mig nu? :(

Du har säkert blivit pikad om det (även om inte jag lagt märke till det - Förmodligen är jag skyldig - Jag brukar vara det, har min hustru lärt mig), men det beror antagligen på att det tidigare förekommit en hel del tjejer som bara använt sidan som raggningshjälpmedel.
Efter ett tag blir man misstänksam.
Man skall dock betänka att det finns en stor del användare som inte har hoj för tillfället och en annan del som har "fel" sorts hoj.
Då får man höra det.
Det behöver inte betyda att man inte skall känna sig välkommen.

Jag har inte heller någon hoj längre, den är såld. Kommer folk att vara jete duma mot mig nu? :(

Självfallet.

Last edited:
Det var förr, när jag var ung. :gammal

Sluta...du är ju för fan en man i dina bästa år!!! :tummenupp

:likagammal Fast kvinna. Borde kanske vara lite yngre för att vara i mina bästa.

Äh..jag ÄR i mina bästa.!! :tomten

Förresten...blir man aldrig för gammal för att ragga. Om man är singel alltså.

Last edited:

Läs Ulvhamnes inlägg och låt det sjunka in. Som sagt så har det genom åren dykt upp både en och annan som är här bara för att ligga. De är ännu värre att stöta på i verkligheten, när de har lyckats smöra in sig hos nån korkad hojkille, som slänger upp de där bak och tar med de ut. Denne korkade hojkille inser inte att han ger tjejen världens chans att kolla utbudet på riktigt, sen är hon igång och rumlar runt i halmen med än den ena, än den andra. Vi har många gånger haft med oss sådana ut på gazzen.

De är nog inte speciellt kräsna heller. Enligt min erfarenhet är 99% av hojkillarna bara snygga i ställ och hjälm. Så fort någon av delarna plockas av blir man oerhört besviken. :brinnerup:tungan

De flesta är dock väldigt trevliga, och jäkligt roliga att umgås med, så något ess i rockärmen har de ju! :)

Läs Ulvhamnes inlägg och låt det sjunka in. Som sagt så har det genom åren dykt upp både en och annan som är här bara för att ligga. De är ännu värre att stöta på i verkligheten, när de har lyckats smöra in sig hos nån korkad hojkille, som slänger upp de där bak och tar med de ut. Denne korkade hojkille inser inte att han ger tjejen världens chans att kolla utbudet på riktigt, sen är hon igång och rumlar runt i halmen med än den ena, än den andra. Vi har många gånger haft med oss sådana ut på gazzen.

De är nog inte speciellt kräsna heller. Enligt min erfarenhet är 99% av hojkillarna bara snygga i ställ och hjälm. Så fort någon av delarna plockas av blir man oerhört besviken. :brinnerup:tungan

De flesta är dock väldigt trevliga, och jäkligt roliga att umgås med, så något ess i rockärmen har de ju! :)

För du är ju säkert guds gåva till all världens karlar :rolleyes:

Värst vad alla är spända här då.. Chillax?

Sätter min vänsternäve på att Snarret är tillbaka och postar bilder på sig själv inom en vecka :tomten

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...