Garage Uddevalla

Garfe

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2011
Ort
Uddevalla
Hoj
Ducati Monster s2r 1000, 2006
Hej!

Är i behov av garage / förråd i Uddevalla.
Vore väldigt tacksam om någon har tips eller någon man kan kontakta.
Börjar juh tyvärr närma sig den kalla tiden av året =/

/Fredrik
 
Sitter ju lite med samma problem, så skulle det dyka upp flera platser är jag också intresserad...
 
Jag och brosan letade garage i närheten av Uddevalla, dock till bilar men det är ungefär lika svårt. På kommunens sida finns lite annonser, dock vet jag inte hur aktuella dom är men det är ju värt ett försök.
http://www.vakant.nu/uddevalla/search.aspx?s=&tn=&sm=1&mc=&aId=
Även Blockets sida för lokaler/fastigheter brukar ha olika förvaringsmöjligheter.
http://www.blocket.se/li?ca=15&q=vinterf%F6rvaring&st=s&st=u&st=b&l=0&w=1&cg=7060

Edit: Det framgick otydligt såg jag, men jag och brosan har redan fixat garage.
 
Last edited:
Är det bara förvaring eller också mek? Tror det är lättare att få om man är tydlig med att man inte ska meka bara förvara, om man nu gör en annons eller liknande.
 
Fortfarande intresserad av att hyra runt Uddevalla/ Munkedal ? Intresserade hör av sig på 0725002360
De är värmegarage som ska ny byggas. Så passa på å boka upp dig å få ditt dröm garage ! Hallen är tänkt
Att vara färdig i sep / okt .
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top