Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vågar man verkligen se den? Första Bambi ärrade mig för livet, inte nog med att de knäpper en av dom och låter henne förblöda, rådjursjävlarna springer ju runt utan kläder genom hela filmen.Pentix skrev:Bambi på hal is rekommenderas till de som inte tål se naket, blod o tortyr!

Appropå porr, någon som sett Nero?Alicia skrev:Vi gick å glodde på filmen på bio, som sagt en ren besvikelse.
Trodde inte att man fick visa porr på bion men men.
Första delen var ju klart bäst (om man nu ska säga något bra), mest humor och naket. Den andra delen var bara för mycket, hela filmen var för mycket.
Kasst.
morlock skrev:Det här är ingen Tarantino-film. Det är Eli Roth som ligger bakom och ingen annan (Cabin Fever).
Jag har sett Hostel och blev måttligt besviken på den. Känns som nästan all "tortyr" var bortklippt i filmen, löjligt. Hoppas det kommer en DC på DVD.
Sen är det många som påstått att den här filmen ska vara lik SAW.Finns inga likheter mellan filmerna.
RocketQueen skrev:Dock måste jag säga att Saw 2 sög.

ktmjacke skrev:Du "sågar" den alltså med andra ord?![]()
Lustigkurre! hahahaNej,jag e tarantinoälskare,så jag funderar på att INTE se den där filmen faktiskt.RocketQueen skrev:Lustigkurre! hahaha
Har du sett Hostel, Jacke?
ktmjacke skrev:Nej,jag e tarantinoälskare,så jag funderar på att INTE se den där filmen faktiskt.
På tal om skitfilmer så såg jag precis klart Hanna. Vilken skitrulle. Den kunde ha blivit så bra, men istället förstör dom den med värdelösa skådisar, skinheads och sagofigurer...

Kan ingen tipsa om en bra film!? Som jag inte har sett.
Kan ingen tipsa om en bra film!? Som jag inte har sett.
På tal om skitfilmer så såg jag precis klart Hanna. Vilken skitrulle. Den kunde ha blivit så bra, men istället förstör dom den med värdelösa skådisar, skinheads och sagofigurer...

Haha, ja fy fan vilken skitrulle!
Flickvännen som länge tjatat om att vilja se den blev förbannad, medan jag själv bara kände mig måttligt plågad av filmens hela idioto vad gäller skådespeleri, bakgrundshistoria, handling, dialoger m.m.
Rekommenderar X-Men: First Class, en film med schyssta effekter, härlig action men som (trots genre och titel!?) inte är en hjärndöd rulle utan blandar in både politik, psykologi och teknik. En grym kombination av det mesta och stimulerande för hjärnan![]()

Haha, skönt med folk som ser på X-Men för djupet
Kanske därför du tyckte Hannah var svår?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |