Skrotnisse
What would Shervin do?
är man inte arbetsför så ska man fan inte ha lön heller speciellt inte som det är idag att många tingas jobba fast de är sjuka.
Det skulle hjälpa statsfinanserna, ety varken politiker eller skollärare är arbetsföra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
är man inte arbetsför så ska man fan inte ha lön heller speciellt inte som det är idag att många tingas jobba fast de är sjuka.
De får väl röka om de vill, men när de alltid står i klungor och fimpar på samma ställe (utanför min port och utanför lillgrabbens dagis) blir jag jävligt sur.
Ta hand om era förbannade fimpar för helvette.
Meeh!
Du måste ju inse att reglerna inte gäller dem, eftersom det är en hälsoaspekt inblandad.
Politiker behöver ju inte sjukskriva sig, ety det bevisligen anses helt OK att vara i tjänst även om man ligger i koma.
Kommer inte ihåg vilket TVprogram som tog upp det.
kan nog inte tänka mig att skatteintäkterna för cigg överstiger vad det kostar sjukvården...
slopa!
Jag skiter väl fullständigt i om folk i min omgivning röker, dom jag irriterar mig på är dom som dränker sig i parfym, det kan utlösa migrän hos mig, något rökning aldrig har gjort, även om jag inte får migrän är den tynga doften av tantparfym/billigt rakvatten värre än cigarettrök.
Det måste ha varit i Karlstad?!När jag körde paketbil, så hade jag ett ställe på min runda där godsmottagaren var en medelålders kvinna som sällan (aldrig?) duschade, satt i ett litet kontor och kedjerökte samt dränkte (fet chans) lukten med billig parfym.
Oattraktivt.
Det måste ha varit i Karlstad?!
Haha, ja.Nähä.
Gränstrakterna mellan jönköpings och kronobergs län.
Menar du att det finns fler?
kan nog inte tänka mig att skatteintäkterna för cigg överstiger vad det kostar sjukvården...
slopa!
Slopa all mat du köper från affären skaffa ett grönsaksland, en ko några får och sälj din mc och bil klipp av elledningen slå sönder mobilen. Så slipper vi risken att du får cancer själv. Finns extremt många med lungcancer som aldrig rökat ens.
"Nio av tio som utvecklar lungcancer är aktiva rökare eller har tidigare rökt"
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Lungcancer/
Räcker för mig att veta, förbjud cancerpinnen istället.
"Nio av tio som utvecklar lungcancer är aktiva rökare eller har tidigare rökt"
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Lungcancer/
Räcker för mig att veta, förbjud cancerpinnen istället.
Klart. Men se sen att de är inte bara cancer utan kol och sådana läskiga sjukdomar också.Och att skylla på att en rökare är svindyr för vården. Ja då kan vi lika gärna skjuta alla i 60-75 års åldern som ska ha en ny höft, knäled.
Nej låt folk göra vad fan de vill. Skulle då aldrig lyssna på en som klagar på mig för att jag rökar, och de pga att jag iallafall har respekt för folk och faktiskt går undan eller ställer mig på rätt ställe anvisat för oss.
Och även om jag då är rökare så har jag ju gjort rätt mycket bättre jobb än många ickerökare på många ställen![]()
De är enbart hetsjakt.
Du glömmer bombrepepiloterna som har mage att överleva krascherna.
Ligga där och kosta pengar istället för att bidra till samhällsbygget.
Osolidariskt.
Tänkte lite extra på rökare idag när jag var ute och promenerade. Det är SKRÄMMANDE vad det ligger mycket fimpar överallt. Folk verkar dessutom tycka det är ok?
Ser för taskigt ut. Verkligen. Mer än hälften av allt skräp verkar vara fimpar. Tandlöst att nya lagen inte bötfäller folk som kastar fimpar, utan bara nedskräpning i allmänhet.
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |