Tja på er alla,
jag undrar om ni har nån/några bra lösningar för att få bättre ljus fram på hojen, dvs bättre halvljus och även bättre helljus.
Är det nån som rekomenderar andra glödlampor? eller finns det andra insatser som finns att tillgå?Tycker nämligen att det är kasst ljus, hade det även på min förra TLR.
En annan fråga som hänger ihop lite med inlägget innan mitt som gäller viskositeten på gaffel oljan.
Jag va lat (eller rik) och lämnade in mina ben för ompackning, och dom sa på verkstaden att dom gått ner i viskositet för att det funkar bättre.
Nu är det som så att jag som inte är nån superåkare har varit nöjd med "normal" inställningen enl manualen inte är nöjd längre med det efter ompackningen.
Är det som så att pga av ändrad viskositet så ändrar män även på "range'en" eller området där normal läget är, dvs att jag måste justera till det sportigare läget för att nu uppnå normalläget??Hoppas ni förstår vad jag menar.
P.S. Jobbig tid nu med alla rapsbaggar som ÄLSKAR gula TLR'er
Jadu, hade det inte varit för jag-kan-själv-sjukan skulle jag lämnat in. Mesta tiden har gått åt till att svetsa ihop en gaffelkompressor
I min manual står det att "suzuki fork oil L01" skall användas. Detta verkar vara en 5wt-olja men endel verkar föredra 7.5 eller 10. Jag kommer prova med biltemas 10w, blir det skit kan jag ju alltid byta