Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med de kriterierna så skulle jag rekomendera en Nokia N8
När kommer den första quad-luren?
Optimus 3D. Dualcore. http://www.dustinhome.se/lg-p920-optimus-3d-metal-brown/product/5010586232Kör inte LG någon reklam för en mobil med 3D-kamera och quad nu?
(låter flopp för min del, 3D-kamera alltså, inte quad-processor)
Kör inte LG någon reklam för en mobil med 3D-kamera och quad nu?
(låter flopp för min del, 3D-kamera alltså, inte quad-processor)
Tycker de små sakerna funkar så sjukt mycket bättre med en iphone. Jag hade först en android som vart en 3gs som vart en android som nu vart en ip4. Jag gillar att pilla och min nexus one med android gav mig mitt lystmäte några månader med pillande och fixande. Sen dog den, jag beställde en samsung s2 som inte kom och vart erbjuden en ip4 istället. Hade lite panik på en telefon så jag nappade på det erbjudandet och insåg direkt vad jag saknat när jag haft min android. Visst du kan göra saker som iphone inte kan, men det finns inget som helst flyt i mjukvaran ( visst kommer kanske fixas med ics, om nu din tillverkare väljer att uppgradera just din telefon) Tangentbordet är inte alls lika snällt och förlåtande när man kladdar med sina stora fingrar. Rättstavningen är ju bara underbar i ajfån men helt usel i de android tangentbord jag testat. Men sen är ju smaken som baken..
jag skulle inte föreslå n8an till min värsta fiende. Symbian är helt värdelöst och segare telefon får man leta efter... Kameran och fm sändaren är dock riktigt bra!

Det där är ju en annan sak som jag bara får hjärnblödning på. iPhone har en ordlista och därmed basta. Den uppdaterar du inte. android uppdaterar ordlistan efter hand som du skriver in ord den inte tidigare hade så att du till slut har en komplett ordlista som innehåller dom ord du använder. Råkar du lägga in något dumt ord så kan du gå in och ta bort det ordet om du vill.
På iPhone så kommer den alltid att föreslå samma hjärndöda tokförslag på dina ord för den lär sig aldrig och du har ingen möjlighet att redigera ordlistan.
Nä nu har du fel. Om du rättar ios 3 ggr så lär den sig ordet. Felet många gör är att inte använda krysset för att berätta för telefon att det den föreslår är fel.
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |