Jag har tråkigt

om alla börjar deppa och startar trådar om det hurfan hade det sett ut?

Ta tag i de du ska göra och gör någon nytta av tiden! Och sen kan du göra som ovanstående

Fan , hade du bott närmare hade jag hjälpt dig få ihop hojen.

Hoppas allt löser sig.

Stressa inte upp dig över saker som du borde göra utan gör saker saker som får dig att må lite bättre för stunden. Du kommer må skit ett tag framöver men det kommer bli bättre:tummenupp

Surfa in på youtube och sen skriver du: stupid cats.

ja men jag syfta mer på varför göra ett inlägg om det på ett forum

det är därför detta hoj-forum har en del som heter "överflödiga diskussioner" , så att man kan skriva om det man vill även om det inte är mc-relaterat.

Till TS, trist... bit ihop, tiden läker alla sår

Du kanske skulle läsa noggrannare i tråden så kanske du ser varför TS är nedstämd.

Inget att jäkta upp sig för, när jag var 17 så var även jag odödlig. Sen efter att man försökt bygga ett liv så insåg jag vad som var viktigt och vad man lika gärna kan vara utan. Tyvärr så dog endel utav det livet ihop med sambon, vi hade ju trots allt dejtat i 15år och planerat endel längs med resan.
Man får vara glad för dom vänner man har och dom som kliver fram och ställer upp och visar hur en polare ska göra. Jag har tur och omgivit mej med bra folk.

Till nästa vår är hojen ihop. Så man kan leva på frihet och brudar så som myten i ett alter ego.
Kombi, radhus och vovve är ju min clark kent.

Fan , hade du bott närmare hade jag hjälpt dig få ihop hojen.

Hoppas allt löser sig.

Tack för tanken. Ska jag köra ner möget till dej:tungan

Last edited:
Inget att jäkta upp sig för, när jag var 17 så var även jag odödlig. Sen efter att man försökt bygga ett liv så insåg jag vad som var viktigt och vad man lika gärna kan vara utan. Tyvärr så dog endel utav det livet ihop med sambon, vi hade ju trots allt dejtat i 15år och planerat endel längs med resan.
Man får vara glad för dom vänner man har och dom som kliver fram och ställer upp och visar hur en polare ska göra. Jag har tur och omgivit mej med bra folk.

Till nästa vår är hojen ihop. Så man kan leva på frihet och brudar så som myten i ett alter ego.
Kombi, radhus och vovve är ju min clark kent.

Tack för tanken. Ska jag köra ner möget till dej:tungan

Inga problem, jag står vid mitt ord.

Inga problem, jag står vid mitt ord.

Intressant tanke. :)
Nåja, det handlar bara om oljeringar och ventiltätningar sen är motorn fit for fight. Men då hon(sambon) varit dålig ett par år så har inte tiden funnits, så jag hade en annan hoj i mellan. Men nu finns tiden, så det blir åka av till nästa år. Måste även banta lite så jag kommer i stället.

Last edited:
Nu har jag svårt att förstå hur du har det då jag aldrig varit i den situationen. Men min kur då allting är åt h-vete är att gå ut en lång promenad i skogen och efter nån timme komma på att man inte tänker på nånting, det kan vara ett bra sätt att slappna av på då det kan vara svårt att fokusera på en film eller dyl. då en massa dåliga tankar snurrar i skallen!

Nu har jag svårt att förstå hur du har det då jag aldrig varit i den situationen. Men min kur då allting är åt h-vete är att gå ut en lång promenad i skogen och efter nån timme komma på att man inte tänker på nånting, det kan vara ett bra sätt att slappna av på då det kan vara svårt att fokusera på en film eller dyl. då en massa dåliga tankar snurrar i skallen!

Har hunnit med både en och 15h i skogen. Går ju som sagt minst 1h (oftast mer)varje dag med hunden och det har alltid varit en förlösande sak att göra.

Lär dig svetsa! Man blir jävligt fokuserad på det man håller på med för stunden och glömmer allt annat. :tummenupp

men va fasen, låna min hoj då? inte en 750 men iallafall? har dock inte kikat vädret ännu...ligger fortfarande och drar mig :)

Har hunnit med både en och 15h i skogen. Går ju som sagt minst 1h (oftast mer)varje dag med hunden och det har alltid varit en förlösande sak att göra.

lite sent kanske men
om jag känner mig håglös och inte vill/orkar ta tag i saker så brukar jag hitta något litet som man kan pilla med inget som kräver tankeverksamhet men som man kan göra riktigt noga och som man kan göra riktig knullputs och lägga all koncentration på, löda en sladd, snickra eller bygga något.
alternativt åka ut till en strand och göra upp en eld, helt underbart att bara sitta o mata lite ved på en eld och inte göra mer.
det viktiga är att jag känner att något blir gjort annars blir åtminstone jag att tiden går och inget händer och då känner jag mig mer trött och känner att jag hamnar i en nedåtgående spiral.
sätter jag mig o spelar ett spel så visst är jag nöjd för stunden men efteråt så känns det lagom trist att det enda som hänt är att tid passerat för ingenting.

WORD!!!!

Hoppas du hittade nåt skoj att göra.

Dagen fördrevs med film, långpromenad med hunden på "nya" marker. Grillning med en polare och avslutades med efterfest hos en annan där nästan hela kompiskretsen befann sig.

Denna dag ska fördrivas med tornespel, picknick och solsken. Perfekt när man kan ta med jycken och promenera dit.

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back