fjune
Guest
Tack för tipps om dreven !
och snygg hoj, önskar min var gul... Btw vad är det för kukring på ljuddämparen som många har ?
Sen undrar jag om 38drev bak betyder att jag bör korta kedjan.. dom kostade ju en hel del ser jag, så funderar på om jag ska ta 38 eller 39, frågan är hur stor skillnad det blir mot 41 som sitter på nu, tycker ni jag ska slå till på ett 38 direkt? de känns ju iaf som den kommer orka med det.
och snygg hoj, önskar min var gul... Btw vad är det för kukring på ljuddämparen som många har ?

Sen undrar jag om 38drev bak betyder att jag bör korta kedjan.. dom kostade ju en hel del ser jag, så funderar på om jag ska ta 38 eller 39, frågan är hur stor skillnad det blir mot 41 som sitter på nu, tycker ni jag ska slå till på ett 38 direkt? de känns ju iaf som den kommer orka med det.
Last edited:
jo jag bestälde båda kamarna både in å ut köpte på ebay för 244,95 dollar = 1626kr sen va de några kr till för frakten.athena kittet låter som de bästa va jag förstår av vad du beskrev.visst kostar lite mer men jag har tänkt att behålla min drz ett tag framöver så de känns för mej både lite kul å värt att satsa lite pengar på den. en hobby får kosta så e de bara
hittade en firma på nätet som har ett athena 435 (94mm) dom har även ett annat kitt me stroker vev som ger 465cc för några kr mer

