Tjejläger.

haha tänkte just göra samma sak! du hann före :tummenupp

WOHOOO vad cool att för en gångs skull vara snabbast!
Kan inte TS lägga upp en tråd i MC-relaterat eller kanske under bandagar så får vi säkert fler deltagare?
Just motardforumet och banåkning är kanske lite avgränsat och många har nog missat detta roliga event.

haha tänkte just göra samma sak! du hann före :tummenupp

3 själar med samma tanke. :p
Tänkte börja höra mej för lite hur många det är från hufvudstaden som tänkte åka dit i bil och om jag kunde åka med nån. :) Litar inte riktigt på bilen jag har till förfogande ("litar inte riktigt på" som i "vrider upp stereon så jag slipper höra alla konstiga ljud som får det att låta som bilen kommer rasa ihop vilket ögonblick som helst").

Man kanske ska damma av supermotosulorna.....
Har inte kört sen motard sen ålandslägret -09 :näsblod

Hur är det med gruppindelning?
Vilka tränare blir det?

I-landsproblemfrågan: 4-takt eller 2-takt............. :va

//issi

Man kanske ska damma av supermotosulorna.....
Har inte kört sen motard sen ålandslägret -09 :näsblod

Hur är det med gruppindelning?
Vilka tränare blir det?

I-landsproblemfrågan: 4-takt eller 2-takt............. :va

//issi
Klart du ska vara med!

Vi delar in grupp efter behov. Tex så kommer det säkert några som är väldiga nybörjare och de blir en grupp och så blir det en grupp för de som är snabbare. Blir det mycket folk kanske det till o med blir 3 grupper, hur som helst så löser vi det på plats!

Tränare blir Lasse ( Raceme) och även jag hjälper till. Och förmodligen är de killar som lånar ut sina hojar med på plats och ger tips och råd.

Me like 4-takt...

1. Busan (låna hoj)
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil
7. Alx
8. Karin Brunzell (låna hoj)
9. Susanne Sundell (låna hoj)
10. Dunderhonung (låna hoj)
11. Annica Blomqvist

Tjejläger

1. Busan (låna hoj)
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil
7. Alx
11. Annica Blomqvist
12. Motardmorsan

1. Busan (låna hoj)
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Motardmorsan
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil
7. Alx
11. Annica Blomqvist

måste tyvärr avboka mig. skrev in motardmorsan på nr 4 istället. hoppas ni får skoj!

Hur ska folk ta sig dit? Jag samåker gärna med någon från Sthlm! Annars är det nån som vet om det går att ta sig från tåget till banan på nåt sätt å hur lång tid det tar så tidschemat håller :)

Hur ska folk ta sig dit? Jag samåker gärna med någon från Sthlm! Annars är det nån som vet om det går att ta sig från tåget till banan på nåt sätt å hur lång tid det tar så tidschemat håller :)

Dom flesta åker bil antar jag. Man ska ju ha med sig sin utrustning. hjälm, stövlar skinnställ osv.

Tåg är uteslutet ut till banan. Det kan gå bussar ut till flygplatsen. Men jag kan säkert ordna hämtning om du beställer det.

Hmm... Lasse, du får ordna VIP-sängplats om jag ska masa mig till Örebro faktiskt. :tuttar Jag tycker inte om klubbstugan. Faktiskt. :tungan

1. Busan (låna hoj)
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Motardmorsan
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil
7. Alx
11. Annica Blomqvist
12. katarina svensson

Jag och nicklas lånar ut våra hojar Husa 450...Honda crf 150...Vi tar med oss 3st skinnställ . stövlar. mm.

Last edited:
Maud och jag kan ta med en passagerare hem från Örebro på söndag. I värsta fall två kanske.

500 kr för bägge dagarna. Och 300 kr per dag om du behöver låna hoj.

För att få helt rätt för mej här (frågar hellre tio ggr för mycket än en gång för lite). Tänkte vara där bägge dagarna, är det då 500 plus 300/dag då jag behöver låna hoj, eller är det 500 allt som allt?

Hmm... Lasse, du får ordna VIP-sängplats om jag ska masa mig till Örebro faktiskt. :tuttar Jag tycker inte om klubbstugan. Faktiskt. :tungan

Lite sent kanske men...
Här finns alltid sängplats för dig kompis :krama
Casper låter dig gärna sova i en av sängarna i hans lekrum :)

Lite sent kanske men...
Här finns alltid sängplats för dig kompis :krama
Casper låter dig gärna sova i en av sängarna i hans lekrum :)
Du är gullig du, Supermuppo, men jag lämnar WO iom att trögLasse inte svarat mig på någon kanal. :rolleyes:

Jag kommer och hälsar på en annan gång. :krama

Att ni hade ynglat av er hade jag glömt/missat, jisses. Ett väääldigt sent grattis är väl på sin plats. Min fyllde 18 för 2 veckor sedan. *svimmar*

Ha så roligt, tjejer! Jag VET att ni kommer att få en kanonhelg! :tummenupp

Du är gullig du, Supermuppo, men jag lämnar WO iom att trögLasse inte svarat mig på någon kanal. :rolleyes:

Jag kommer och hälsar på en annan gång. :krama

Att ni hade ynglat av er hade jag glömt/missat, jisses. Ett väääldigt sent grattis är väl på sin plats. Min fyllde 18 för 2 veckor sedan. *svimmar*

Ha så roligt, tjejer! Jag VET att ni kommer att få en kanonhelg! :tummenupp

Har varit ute hela dagen, åkt till Sala och handlat delar till hojjarna. Mekat hela kvällen med tre stycken hojjar. Har inte hunnit kolla mail förrn nu. Har ett brutet nyckelben på allt detta. Äter citodon mot smärtan som gör mig trött o seg. Så jag känner mig lite trög måste jag faktiskt erkänna. Ibland önskar man att man bara flöt med och aldrig engagerade sig så. :kryckor

Däremot har jag alltid mobilen på mig ifall någon vill mig något som är akut. Och det har ringt mycket i den idag. Den kanalen provade du aldrig. :krama

Från vilken tid är det folk på banan? Maud och jag är redan i Örebro.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back