Sälja tv, pris?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag tänkte sälja min ena lcd-tv men har verkligen ingen aning vad jag ska sätta för pris på den. :confused: Det är en 32" lcd LG. Den har några år på nacken men funkar hur bra som helst, inga skavanker el nåt.

Den billigaste LG på blocket ligger på 2000kr.

Detta är absolut ingen annons, ja behöver bara lite prishjälp! Har två som är intresserade av den men vet inte vad jag ska sätta för pris.

Please help!

MVH
Money

500-1500:-

För 2800:- får man en ny fullHD med garantier.

Okej, tack! Så det har i princip ingen betydelse vad det är för märke när det gäller begagnat eller?

Okej, tack! Så det har i princip ingen betydelse vad det är för märke när det gäller begagnat eller?

Det har det säkert :)

Men en ett par år gammal LCD saknar funktioner som fullHD & inbyggd mediaspelare tex. Sen har det ju även varit prisras på 32" nytt.

Möjligt att du kan få ut mer, men JAG skulle aldrig ge mer än 1500kr för en beggad 32a :)

Det har det säkert :)

Men en ett par år gammal LCD saknar funktioner som fullHD & inbyggd mediaspelare tex. Sen har det ju även varit prisras på 32" nytt.

Möjligt att du kan få ut mer, men JAG skulle aldrig ge mer än 1500kr för en beggad 32a :)

Okej, tack så mycket! Vill inte ta något överpris men heller inte skänka bort den. :) Har inte köpt tv på länge så har ingen större koll på vad dom ligger i för pris. Vet dock att de flesta tv,ar är riktigt billiga nu för tiden.(hur gör man tv från singular till plural?) :tungan

tv'n

1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

tv'n är väl fortfarande bara en? hur skriver man flera? blir det tv'ar? :va :D

Spara den istället för framtida bruk alternativt placera den i något rum ex köket. Man får knappt något för en så liten tv idag.

Jag fick bägge mina plattisar gratis, för dom var ju så små och saknade håde...

Fick något utskick häromdagen där en full HD LED jada jada kostade under 5loppor på någon puckad mediajättemarknad...

Snart är dom nere i vettiga priser, men då återstår problemet att skit är skit om än det sänds högupplöst.

Jag fick bägge mina plattisar gratis, för dom var ju så små och saknade håde...

Fick något utskick häromdagen där en full HD LED jada jada kostade under 5loppor på någon puckad mediajättemarknad...

Snart är dom nere i vettiga priser, men då återstår problemet att skit är skit om än det sänds högupplöst.

Själv använder jag min fullHD till datorskärm, tvboxen startas 2 ggr om året.

Sugen på en till torpet för samma syfte med, men kan inte motivera mig ekonomiskt :tungan

Själv använder jag min fullHD till datorskärm, tvboxen startas 2 ggr om året.

Sugen på en till torpet för samma syfte med, men kan inte motivera mig ekonomiskt :tungan

Hör med Money här på forumet, jag tror att hon har en billig snart :D

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back