bivius
ingenhardetsåbrasomjag
Har man valt att stå på den onda sidan så är det väl självklart att AB söker och finner.
... att t.o.m Littorin har ett sexliv? starkt jobbat AB

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har man valt att stå på den onda sidan så är det väl självklart att AB söker och finner.

... att t.o.m Littorin har ett sexliv? starkt jobbat AB![]()

Undra hur många riktigt kompetenta människor som avstår från en politisk karriär bara för att de inte vill bli granskad av media för att smutskasta det politiska läger de tillhör?
Föraktet politikerna har för mediafolk måste vara lika utbrett som allmänhetens förakt för politikerna.
Journalist, kompis med Milan Sevo, Mille Markovic eller Anders Lettström?
De påstådda bilderna har väl inte nått offentligheten vad jag förstått.
Jag kallar det avart, Vill du kalla det sexliv så är det upp till dig.
Politiker jagar lamkött på nätet, hur kan det bli mer kvällstidningsstoff
.
Man bör sällan lägga någon vikt vid det Bettskena säger. Han gillar att provocera.Journalist, kompis med Milan Sevo, Mille Markovic eller Anders Lettström?
De påstådda bilderna har väl inte nått offentligheten vad jag förstått.
...har sett bilderna; blir svårt för kungen att förklara åsnan på bilden.
Lägger mig inte i andras sexuella preferenser, tycker inte tidningar bör syssla med sådant heller. Är du av en annan åsikt så får du väl kämpa för att införa lagar som reglerar människors sexliv.
E jag med på bilderna också? Fifan!
Såna lagar finns redan.
Nähä? vad är det som är förbjudet? sexchatt? självbefläckelse? kokosbollar?
(jaja pedofili etc är förbjudet jag vet, men nu handlar det om interaktion mellan vuxna människor där inget tvång förekommer)
Sexköp är förbjudet. Mer samtyckande sex får man väl leta efter? Dominanssex är ju uppe för åtal nu och lär väl bli fällande oaktat att det var samtycke. (möjligt att dom redan fallit?)
Man kan samtycka till olika saker som skulle kunna rubriceras som misshandel. Gör det över gränsen till grov misshandel gäller inte samtycket utan då kan det gå till åtal även om båda parter är införstådda med vad de gör, t,ex vid kampsporter eller olika varianter på sexlekar.Ja, mycket märkligt, men det finns väl ingen lag mot dominanssex vad jag vet, möjligtvis misshandel, men då borde ju varenda utövare av boxning i landet bli åtalad på fläcken.
Man kan samtycka till olika saker som skulle kunna rubriceras som misshandel. Gör det över gränsen till grov misshandel gäller inte samtycket utan då kan det gå till åtal även om båda parter är införstådda med vad de gör, t,ex vid kampsporter eller olika varianter på sexlekar.
Man kan samtycka till olika saker som skulle kunna rubriceras som misshandel. Gör det över gränsen till grov misshandel gäller inte samtycket utan då kan det gå till åtal även om båda parter är införstådda med vad de gör, t,ex vid kampsporter eller olika varianter på sexlekar.
Stämmer det eller var det ett antagande? För jag har aldrig hört om nån kampsportare el boxare som blivit åtalad.
Nej det är för att de, för det allra mesta, håller sig till reglerna. Hade en boxare roat sig med att fortsätta slå och sparka på motståndaren efter att denna gått i golvet hade han troligtvis blivit åtalad.
Lägger mig inte i andras sexuella preferenser, tycker inte tidningar bör syssla med sådant heller. Är du av en annan åsikt så får du väl kämpa för att införa lagar som reglerar människors sexliv.
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |