Maiden 1/7 -11

Börjar förbanden spela ungefär den tiden det står på biljetten?

Ska sitta på sektion E1, hoppas det är bra skit där :näsblod

Jag flyger ner under fredagen och stannar till söndagen då rör jag mig längre upp och längre ut i kustbandet.

Var finns stans bästa rejk mäjk?

När på fredag, din lilla rejka?? :va Damen och jag ska schteeka dig på Lisse-la-beeerg tills du kreks, om du vågar dyka upp :arsele :D

Sen kan du hänga med till Scandic Rubinens takvåning efter Maiden så ska du få dig en sån dubbelmacka så du kommer att längta efter ett munkklosters asketiska tillvaro.... :Bugar

Har både biljett till maiden och Big four över, sittplats på maiden och stå på Big 4.

Last edited:
Min utskrift av biljetten blev lite risig, vad gör dom om dom inte kan läsa av streckkoden? Borde gå att mata in något nummer manuellt?

När på fredag, din lilla rejka?? :va Damen och jag ska schteeka dig på Lisse-la-beeerg tills du kreks, om du vågar dyka upp :arsele :D

Sen kan du hänga med till Scandic Rubinens takvåning efter Maiden så ska du få dig en sån dubbelmacka så du kommer att längta efter ett munkklosters asketiska tillvaro.... :Bugar

Nu sitter jag på scandic ruby och hinkar bira med kryddat brempa! Men var är du?!

Nu sitter jag på scandic ruby och hinkar bira med kryddat brempa! Men var är du?!

Skaaaldjuursplatåååå och witt wiiiin i solen på Hamnkrogen, Liseberg. E du kvar på Ruby? Vi kom precis tillbaks till rummet nu. :)

När går maiden på? Orka förband.....

:tummenupp håller med till fyllo :D
Gissar tidigast 19.30 men troligen ej före 20.00.

Last edited:
:rock

Det lossnade efterhand och sista halvan var riktigt bra!

Last edited:
Ta mig i fis-vecket vad stämningen gick i taket från det att de drog av the trooper till slutet ... :yoparty

Bäst tyckte jag hallowed be thy name var och jag hade velat höra wasted years. :)

Håller med men väljer att undvika fis-vecket... :D
Lite trögt i början men lossnade sen rejält :yoparty

Fick vår bonus redan före konserten på Liseberg, när vi fick slänga några ord med Nicko McBrain efter han just åkt Balder. Han var så exalterad av åkturen att han glömde ta lös det "andra" bältet och därav inte kom så långt när han försökte resa sig upp... :D

Dagens Lassie: Satt på hans plats direCkt efter. Epic... :Bugar:rolleyes:

Hemma igen efter en galen fredag i götet.
Polaren hade vunnit first to the barrier så vi stod allra längst fram, GALET tryck där under Sabatons spelning, ännu värre när Maiden gick på.
Fick tyvärr avbryta och backa efter halva spelningen, blev nertrampad :död

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...