Maiden 1/7 -11

Hemma igen efter en galen fredag i götet.
Polaren hade vunnit first to the barrier så vi stod allra längst fram, GALET tryck där under Sabatons spelning, ännu värre när Maiden gick på.
Fick tyvärr avbryta och backa efter halva spelningen, blev nertrampad :död

Pallade du inte trycket?? :D

Jag såg att det var en del som fick bäras bort till sjukvårdarna.

Pallade du inte trycket?? :D

Jag såg att det var en del som fick bäras bort till sjukvårdarna.

Klart imponerande, måste va helt galet tryck där framme!:gnissla Har stått i främsta raderna själv, men aldrig ens i närheten av denna enorma folkmassa... :Bugar

Mindre imponerande var de två grabbar från sthlm jag träffade dagen efter. De åkte ner utan biljetter, skulle köpa utanför, men ville inte ha sittplats för 300kr/st och tyckte att 800kr/st för stå var för dyrt... Så de stod utanför hela konserten istället...

What the fuck??? :va :confused:

Bifogat

• Maiden gbg 1 juli 2011.JPG
    Maiden gbg 1 juli 2011.JPG
    127.9 KB · Visningar: 47
Last edited:
Var där och säger bara geflar i balle vilket röj. Nog den bästa maidenspelningen jag vart på.

Sabaton var kanonbra som förband, men Graveyard hade passat bättre på en rökig kvarterspub.

Var där och säger bara geflar i balle vilket röj. Nog den bästa maidenspelningen jag vart på.

Sabaton var kanonbra som förband, men Graveyard hade passat bättre på en rökig kvarterspub.

Jag tyckte den förra spelningen på Ullevi var bättre. Den var det bästa jag varit på.

Sabaton var helt ok, men jag anser att sångaren är lite tunn i rösten bitvis. Det hade varit intressant att se vad Joakim Caans kunnat göra med deras låtar. :)

Jag tyckte den förra spelningen på Ullevi var bättre. Den var det bästa jag varit på.

Sabaton var helt ok, men jag anser att sångaren är lite tunn i rösten bitvis. Det hade varit intressant att se vad Joakim Caans kunnat göra med deras låtar. :)

Förra på ullevi var bra den också, men jag tyckte denna var ett hack högre på skalan... litet, men tillräckligt.

Korsa Sabaton med Hammerfall? Är det helgerån eller ett under från ovan? Skulle vara intressant att höra. :D

Förra på ullevi var bra den också, men jag tyckte denna var ett hack högre på skalan... litet, men tillräckligt.

Korsa Sabaton med Hammerfall? Är det helgerån eller ett under från ovan? Skulle vara intressant att höra. :D

Jag tycker det skulle vara intressant att kolla vad en riktigt jävla bra pipa kan göra med Sabatons låtar. :)

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!