Nässjö (Höglandet)-Nytt

Här är en höglandsbo till som ställer på turer när tillfälle ges.. !!

Då är vi ju ett par stycken här i alla fall. Vi borde alla ta en tur här i trakterna någon dag.

Hänger gärna med på en repa. Dock inte dom närmsta dagarna då jag inte får ordning på mina nya bromsskivor + väntar på nytt framdäck.

Här är ytterligare en Nässjöbo.
Några har säkert sett mig fara omkring, en grå Blackbird med en halvfet svartklädd dåre på ;)

Körs det några fikaturer här eller ska vi dra igång något?

Torsdag tänkte jag ta en repa, någon höglandsbo som vill göra mig sällskap ?

:hörduGe fan i läsken KGA, den ska vi ha som späe!!!! :rofl

Ska till bike meet fredag-söndag så på torsdag blir det nog förberedning hemma så kan tyvärr inte hänga på

Imorgon (söndag 12:e) ska jag ut och göra vägarna osäkra. Om det är nån som känner de vill fly söndagstristessen så är ni välkomna att haka på!

Utgår från Vetlanda runt 10-tiden tror jag (beror lite på hur hårt det blir ikväll). Sen får vi se vart det barkar hän? Kan ju komma och plocka upp folk på vägen. :tummenupp

Okej, får se hur man mår imorgon och hur vädret är, om inget annat så drar kanske jag å tjejen från Nässjö på hoj imorgon eftermiddag :)

Okej, får se hur man mår imorgon och hur vädret är, om inget annat så drar kanske jag å tjejen från Nässjö på hoj imorgon eftermiddag :)

Säg en tid i Nässjö vid nån mack eller liknande så kan man ju titta förbi och säga hej i alla fall. Börjar nog dra på mig skinnstället snart.

Under veckorna bor jag i eksjö men det brukar vara rätt tomt med hojar på vägarna när jag är ute men har ni nåt träffställe kan jag mycket väl haka på.

I veckan får det bli någon förmiddag i så fall. Jobbar alla dagar från 2 till 10 :yoparty

Back