Anmälan Kemora 2011 V21 23-26/5

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
kan bara hålla med,helt underbara dagar.älskar högfartspartiet så enormt man nästan planerar en flytt till nordpolen:tummenupp.Enda som skulle tänkas saknas är en massage på kvällen.RYGG O BEN för kapande av varvtiderna.fan vilken träningsverk man kan ha...

Hopaps du kan komma nästa år, banan är bokad. Du åker som f-n, :Bugar.Ta med kompisar som viill åka riktig bana i stället för det ni har där nere (Mittsverigebanan)

Tommen
 
Last edited:

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hopaps du kan komma nästa år, banan är bokad. Du åker som f-n, :Bugar.Ta med kompisar som viill åka riktig bana i stället för det ni har där nere (Mittsverigebanan)

Tommen

Du menar den förvuxna gocartbanan?:)
Jag förstår inte hudikborna som säger att Mittsverige är roligare, Kemora är ju en RIKTIG bana för RIKTIGA bikers!!!:)
 

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Last edited:

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Ort
I Sverige
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Karusellen ska man "high-sida" i, inte "low-sida" har jag hört... :rolleyes:

Var är alla bilder?


Är det för tidigt att anmäla sig till nästa år? 2011 är och förblir ett mörkt år i historien för vissa.... :(
 

Lillgixx

RIDE4FUN
Gick med
8 May 2011
Ort
Malmberget
Hoj
Suzuki GSX-R600 K8
Karusellen ska man "high-sida" i, inte "low-sida" har jag hört... :rolleyes:

Var är alla bilder?


Är det för tidigt att anmäla sig till nästa år? 2011 är och förblir ett mörkt år i historien för vissa.... :(

Hörrudu jag försökte skrapa med axeln! Och det gjorde jag... mission completed! Next year: Försök köra vidare sen :va
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Karusellen ska man "high-sida" i, inte "low-sida" har jag hört... :rolleyes:

Var är alla bilder?


Är det för tidigt att anmäla sig till nästa år? 2011 är och förblir ett mörkt år i historien för vissa.... :(

Lite tidigt för anmälan men notera veckan så du inte glömmer den. Vet hur rolig den vecka är så jag kör även nästa år trots diskbråcket och nu även ryggskott. Tar mig fram med snigelfart här hemma.
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
jädra snygg film!!!
vad har du för redigeringsprogram?

Jag jobbar normalt med proffsprogram som Final Cut Pro men eftersom jag även jobbar med att utbilda i enklare program så tänkte jag lära mig iMovie, så jag slängde ihop detta i det programmet, givetvis i Mac...:)
 

mr p-j

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2008
Ort
gällivare
Hoj
gixxer 1000
Jag jobbar normalt med proffsprogram som Final Cut Pro men eftersom jag även jobbar med att utbilda i enklare program så tänkte jag lära mig iMovie, så jag slängde ihop detta i det programmet, givetvis i Mac...:)

den där mac religionen... :va
tänke ev om man skulle testa ett enklare program än premiere pro som är i besvärligaste laget för mig. jag kör ju päcä dårå...
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
den där mac religionen... :va
tänke ev om man skulle testa ett enklare program än premiere pro som är i besvärligaste laget för mig. jag kör ju päcä dårå...

Det finns massor av hyggligt enkla program. Kolla på Sony Vegas serie av program, de är helt okej. Allting är bättre än Movie Maker...:)
 

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Betalningar

Hej på er.

Tråkigt att behöva ta upp detta men Jörn Losvar (norrmannen som vurpade och åkte hem tidigare) har inte stått för det han lovat. Pga sen anmälan skulle han betala där nere och det gick jag dumt nog med på. Väl där så skulle han på bankomaten och hämta pengar men "glömde" bort det. Då han åkte lovade han att skicka pengar så fort han kom hem. Inga pengar har kommit och han svarar inte på mail.
Dålig stil då man jobbar som fan för att få allt att funka och med ansträngd ekonomi. Allt gick ihop även utan hans pengar men hade varit skoj med någon krona för jobbet också.
Trodde man kunde lita på alla på detta forum oavsett vilket land man bor i

/Tommen
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top