Wheelieboy90
Ny medlem
Tack för tipsen! Jo, den är grym hehe. Lär kännas ännu grymmare när man kan slanga med den också![]()
Ja jag gillar den skarpt, kanske lite väl höga varv men väldigt smidig!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipsen! Jo, den är grym hehe. Lär kännas ännu grymmare när man kan slanga med den också![]()
Tack för klippen, fan va lugna o sansade dem var med att förklara.
Stjäl tråden lite för stunden och efterlyser lära-sig-wheela-kompísar i stockholms-området som vill träffas nån gång i veckan o nöta tills det sitter![]()
jag anmäler mig![]()
Tack för klippen, fan va lugna o sansade dem var med att förklara.
Stjäl tråden lite för stunden och efterlyser lära-sig-wheela-kompísar i stockholms-området som vill träffas nån gång i veckan o nöta tills det sitter![]()
Drar upp den här tråden då den är aktuell framförallt för mig, men säkert för fler andra..
Håller själv på just nu och tränar, framförallt borta vid Jordbro industriområde där jag hittat schysta vägar att träna på, bäst är på helgerna då är det rätt dött där.
Hade varit skitkul ifall man fick lite sällskap som dels agerar som "ögonmått" men även så man till slut lär sig..
Vad säger ni, ska vi köra eller snacka?
Såg att du Micke också ville?
är också inne på detta men har problemet att jag är för feg.. det som mest går i huvudet är "tänk om den slår runt" vilket gör att jag inte vågar göra det riktigt utan gör det ofta halvdant. har fått upp framdäcket 2 dm från marken, sen hann jag inte med mer och sen dess har jag inte hunnit köra mer heller. men denna sommaren måste jag bara lära mig, så enkelt är det bara..
grymt mkt bra att läsa i denna tråd, så ta inte bort den för det kommer alltid nya som vill ha tips och trix.
Jordbro industriområde är verkligen kung. Enda störiga är den förbannade solnedgången.
Några bra tips hur man växlar under slangen? Huvudet vägrar ge med sig.
Gör det bara. Det är där spärren är. Men efter att ha växlat första gången inser man hur busenkelt det är. Med eller utan koppling gör väl alla som man vill, helst ta upp hojen en dm eller två högre precis innan man växlarm så åker den inte nermen som sagt "bara att göra"
![]()
Försöker verkligen men det känns som att benen hamnar i konstig vinkel och att man glider av pinnen om man försöker växla...får prova mer imorrn![]()
Jag tycker själv att den här är bra. Bra att göra rätt från början om man gör som dom säger.
http://www.youtube.com/watch?v=_HKpXBHIXkk&feature=related
Drar upp den här tråden då den är aktuell framförallt för mig, men säkert för fler andra..
Håller själv på just nu och tränar, framförallt borta vid Jordbro industriområde där jag hittat schysta vägar att träna på, bäst är på helgerna då är det rätt dött där.
Hade varit skitkul ifall man fick lite sällskap som dels agerar som "ögonmått" men även så man till slut lär sig..
Vad säger ni, ska vi köra eller snacka?
Såg att du Micke också ville?
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten