waga95
Guest
Jao jag är inte heller så mycket för RS:ens design :/
Men dom går ju grymt så det kompenserar ut
Men dom går ju grymt så det kompenserar ut

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jao jag är inte heller så mycket för RS:ens design :/
Men dom går ju grymt så det kompenserar ut![]()
En Yamaha yzf 125 med slip-on eller en Aprilia RS 125
Men eftersom jag vill kunna toura och känna mig säker så blir det nog yamahan![]()


Ah sweet!
Den e frän som fan,får du ett goare ljud gemfört med aprillian också
Fan det känns som det börjar dra ihop sig nu
Ngt förslag på avgångs datum och hur länge man ska va borta?![]()
Jag har fortfarande inte bytt hoj.
Aha okej,men tänkte bara man kunde skugga lite över det då sommarn är rätt lång
Fan är det 6 pers som hakar på eller har jag räknat cp?
Jag har varit rätt tyst pga. att jag tyckt det finns andra som kan komma med tips också.
Här jobbas det vecka 27-28.
Jag hänger på om jag bytt hoj. Annars kommer jag inte kunna sitta på ett år efter resan. Min hoj är ju gjord för typ max 10 mil per gång.
Jag kan hänga på på kort varsel. Om jag hade hoj så kan jag åka imorgon bitti om det är så. Så ta inte bort mig från listan just än.
Här jobbas det vecka 27-28.
Jag hänger på om jag bytt hoj. Annars kommer jag inte kunna sitta på ett år efter resan. Min hoj är ju gjord för typ max 10 mil per gång.
Jag kan hänga på på kort varsel. Om jag hade hoj så kan jag åka imorgon bitti om det är så. Så ta inte bort mig från listan just än.

man kan ju sitta på några kuddar för du sitter ju inte på ramen (eller)![]()
Jo då. Men de är inte i skick att köras långt. Törs inte![]()


jag vill nog inte följa med tyvär för jag har ganska fullt med annat i sommar men hade det inte varit roligare att åka neråt mot typ skåne och sedan till danmark och slippa alla mygg och festa loss i danmark där det är 16 års gränns på ni vet vad =)
och lätta damer bara för kvällen e ju inte helt fel
hahaJag håller med dig helt!!
Kottens förslag på att åka uppåt men han ska väl inte med heller som det låter.
Jag tar gärna en sväng neråt istället.
billigoch lätta damer bara för kvällen e ju inte helt fel
haha
Är det någon/några som vill åka med beroende på destination eller finns det inget intresse alls oavsett?
Jag håller med dig helt!!
Kottens förslag på att åka uppåt men han ska väl inte med heller som det låter.
Jag tar gärna en sväng neråt istället.
billigoch lätta damer bara för kvällen e ju inte helt fel
haha
Är det någon/några som vill åka med beroende på destination eller finns det inget intresse alls oavsett?




|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |