Idag är jag förbannad därför att...

Idag är jag förbannad på en av mina legio chefer. Han har sagt att det är så jääävla bråttom att leverera koden för projektet mitt team jobbar på och det skulle ha gjorts förra veckan. Men han skjuter hela jävla tiden på oss och låter andra komma före, och så gnäller han för att vi är försenade.
Ännu roligare blir det när alla som får komma före har skrivit om all koden som vi beror på så vi får hela jävla tiden skriva om det vi gjort, enbart för att vi aldrig får prioritet på att klämma ner våra saker.

Var på besök hos bilbesiktningen i Strängnäs och fick domen att "Fjäderskålen vänster fram rostskadat."
Nu när jag stoppade in huvet under skärmen för att lägga upp en åtgärdsplan så ser jag att gubbjevfeln har bankat sig blå på dräneringshålet som sitter där.
Det e ju för fan en stor skillnad på ett dräneringshål och ett oavsiktligt sådant.
Besiktningsgubbjevfelshelvete.
Man blir förbannad.

Var på besök hos bilbesiktningen i Strängnäs och fick domen att "Fjäderskålen vänster fram rostskadat."
Nu när jag stoppade in huvet under skärmen för att lägga upp en åtgärdsplan så ser jag att gubbjevfeln har bankat sig blå på dräneringshålet som sitter där.
Det e ju för fan en stor skillnad på ett dräneringshål och ett oavsiktligt sådant.
Besiktningsgubbjevfelshelvete.
Man blir förbannad.

Vissa nya grabbar har en förmåga att vara supernitiska i kombination med lite okunskap.

Då är det bra att ha med sig någon som jobbat som besiktningstekniker ett tag.
Kan gå hett till när de vägrar erkänna fel :hihi

Linserna är slut. Nu sitter man inspärrad vid datorn för det är fan de enda man ser. :gråta

Jävla skit piss liv.

Fraktbolag som aldrig kan skicka ut sina inbetalningsblanketter i tid så jag kan betala och få mina varor :mad:
Ska det behöva ta mer än ett par timmar att få det fixat!?

Fraktbolag som aldrig kan skicka ut sina inbetalningsblanketter i tid så jag kan betala och få mina varor :mad:
Ska det behöva ta mer än ett par timmar att få det fixat!?

Hela Irland tvärnitar när tant Liz kommer hit.
Ingen vill att hon ska komma hit, och det är snutar överallt. :(
Och dom har redan hittat en rörbomb i en buss.

Och nästa vecka kommer Obama.
Och jag har fortfarande inte fått min TV.

Jag har uppmärksammat min chef om att den interna kommunikation i avdelningen är under all kritik. Han höll med mig. Men nu har han tagit semester ett par dagar utan att ha informerat om det i förväg. :machinegu

Jag vaknar kl 5 när jag ska upp 10...

Jag skulle bli glad om jag överhuvudtaget somnade. :rolleyes:

Är man normal om man tänker sig att tankarna man inte får tänka när man ska försöka sova är minor som ska undvikas. Att man lixom får gå försiktigt emellan för att inte utlösa en mina. Och när inte det fungerar tänker jag att dom är som neonskyltar som ska släckas ner, en efter en. Men inte fan funkar det heller. :3freak

Jo...jo jag vet...ni tycker jag ska sluta käka svamp till middag. :brinnerup Önskar att det fanns en sån enkel anledning.

Gode Gud töm min hjärna på tankar ikväll när jag ska gå o lägga mig. Amen. :tomten

//Mad

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...