Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nån som vet om detta är ett bra däck för gata och bana?? Va ett jävla bra pris om inte annat.
Nån som vet om detta är ett bra däck för gata och bana?? Va ett jävla bra pris om inte annat.
Metzeler sportec m3 ä mycket trevliga både på väg och bana
Äntligen hemma igen efter en fantastisk resa till Monza! Trevligt resesällskap, kanonväder, fantastisk stämning, besök hos Yamaha & riktigt bra racing kan bäst summeras = "Spetaccolo"
@ Messal. Ett bra däck som duger gott på väg, men tänk på att de är tillverkade vecka 22 2008, vilket KAN innebära att de legat & blivit hårda i gummit om de inte förvarats mörkt, svalt och liggandes. Kanske inget du ska brassa helvet på bana med!
Ser najs ut! Tack, jag ahr beställt Michelin däcken du rekommenderade, 2900:- monterat och klart hamna det på, bra gämfört med nätet.
Så nu kanske man ska ta å brassa lite kinnekulle den 22:e![]()
är de den körningen med raceworld?
funderar på att dra en bandag på kullen me motarden..
är de den körningen med raceworld?
funderar på att dra en bandag på kullen me motarden..
Hmmm eftersom det inte blir örebro i helgen kanske man skulle dreva till kullen
Knullhorekärringar , hur menar dom mä gatskick ? Tippar på att tarden inte får komma![]()
maila dom å hör efter om de funkar utan skylt å lampor å grejjor
då är de kört för min del.. har inga gat-däck till den innerslang ja har nu..
då är de kört för min del.. har inga gat-däck till den innerslang ja har nu..

då är de kört för min del.. har inga gat-däck till den innerslang ja har nu..
Gamla SP250 däck hjälper inte eller?
Sånna här fälgar får ni ha nästa år:
http://www.hojbyggen.se/nytt/?p=796
Gamla SP250 däck hjälper inte eller?
Sånna här fälgar får ni ha nästa år:
http://www.hojbyggen.se/nytt/?p=796
jaha då va det ett år sedan man åkte hoj då
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |