"Fuck you" ficklampor

Köpte en lyspinne på dealextreme.com för någon månad sedan. Får bli ett utlåtande när den kommer. Minns faktiskt inte ens vad jag beställde... :)

Ett tips till alla med D2 mag. 2st 18650 å en ledmodul som tar upp till 6 celler så är lampan modern igen. 200gr mindre i vikt med. Bara fjädern som behövs moddas lite för det ska passa.

Bifogat

• P4160046.jpg
    P4160046.jpg
    239.6 KB · Visningar: 132
Spelar det någon roll?

Ja jag tycker det, skulle aldrig handla av en sida som ser så illa ut, jag tycker det ger signaler att företaget är oseriöst..

Ett tips till alla med D2 mag. 2st 18650 å en ledmodul som tar upp till 6 celler så är lampan modern igen. 200gr mindre i vikt med. Bara fjädern som behövs moddas lite för det ska passa.

Har du mer bilder på lampan, vart köpte du ledmodulen ??

Last edited:
Ja jag tycker det, skulle aldrig handla av en sida som ser så illa ut, jag tycker det ger signaler att företaget är oseriöst..

Det var en annorlunda inställning.
Jag är dock nöjd med lampan (används vid eftersök efter både folk och fä, jämför med mina tidigare mag-lite och underwater kineticslampor).
Att hemsidan ser tafflig ut avskräcker mig inte från att handla från ett 68år gammalt familjeföretag.

Jag är dock nöjd med lampan (används vid eftersök efter både folk och fä, jämför med mina tidigare mag-lite och underwater kineticslampor).
Att hemsidan ser tafflig ut avskräcker mig inte från att handla från ett 68år gammalt familjeföretag.

Jag har precis samma inställning, eftersom jag inte vet att det är ett gammalt familjeföretag så ser det bara illa ut.

Den där hemsidan hade funkat för 68 år sedan.

Jag har precis samma inställning, eftersom jag inte vet att det är ett gammalt familjeföretag så ser det bara illa ut.

Den där hemsidan hade funkat för 68 år sedan.

Jag trodde inte det skulle hända men i detta fall är GuW och jag överens till 100 % :tummenupp ;-)

Termometerfabriken@telia.com den adressen säger det mesta, ser riktigt illa ut om man vill framstå som ett seriöst företag..

Last edited:
Tycker synd om de som köper kinaskräp i sverige för samma pris som en kvalitétslampa utomlands.

Helt seriöst, vad i helvete ska ni med en ficklampa till?? hitta till utedasset eller?

Hmm. Garagemek, natt-enduro, vara ute på landet, dålig belysningen i källarförrådet. Jag har alltid min i jackfickan och använder den förvånande ofta.

Garagemek? har du inte dragit in el i garaget eller? :D
Närå! skojar bara....har själv en liten skitlampa som funkar varannan gång, ska uppgradera!

Har du mer bilder på lampan, vart köpte du ledmodulen ??

Jag köpte en sån här http://cgi.ebay.com/C-D-CELL-MAGLIT...8480915?pt=US_Flashlights&hash=item2eb499e813 Men den är nog inte lika stark som ML egna modul. Har nu uppgraderat igen med en P4 led och 5 mode driver. Har man inte tillgång till svarv så tar man vad man haver.

Bifogat

• P4190049.jpg
    P4190049.jpg
    240.6 KB · Visningar: 69
  • P4190048.jpg
    P4190048.jpg
    247.4 KB · Visningar: 78
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...