Honda SP1-tråden

Här fanns det att handla förut:
http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Ho...P-REPAIR-Akrapovic-muffler-repairing-kit-.htm
Men verkar nästan som de utgått.. :confused:

Vad de gäller bromsskivor råder jag dig att köpa ISR, mycke bättre grepp & känsla!! Orginal har en tendens att slå sig när man bromsar hårt & ofta...

Det är "lite den känslan" jag har i mina nuvarande skivor ...."tendensen" är så stor att man får hålla sig i.
Vad gäller rep.kitet till Akra så låg det på 3700:- per sida då det fortfarande fanns att köpa. Nu beställde jag hem titan-tuber för 50 pund per sida. Att åka med kolfiber på en tvin verkar vara dömt att misslyckas....

Nya Kläder;)

SÅ då var en uppsättning bättre begagnade orginal kåpor på väg hem:yoparty

SÅ då kan man komma igenom en smidig besiktning:banana:banana

Samt nya kylare som inte är vurpade:tuttar

Man ska ha tur ibland:tummenupp

Saknar helt klart spettan...

Tyvärr, är lite för gammalt o fel hojtyp, och så är man en honda kille:)
En cbr1000rr 08- går dock bra att byta emot, givetvis med pengar imellan.

har du kolfiber dämpare?! :tuttar Bilder? Spec? info?

SÅ då var en uppsättning bättre begagnade orginal kåpor på väg hem:yoparty

SÅ då kan man komma igenom en smidig besiktning:banana:banana

Samt nya kylare som inte är vurpade:tuttar

Man ska ha tur ibland:tummenupp

Nice! Är det dom som du ska lacka om sen?

Last edited:
Hej!
Jag har mått dåligt nu i några år eftersom jag sålde min sp1a till några fulla finnar vid viking terminalen. Det va hemskt och se när den försvann in i båten. Och så stod dom där inne och varva, garva och drack öl uhh hemska minnen

Men nu måste jag ha en igen. Vad tror ni om den härhttp://www.blocket.se/vasternorrland/Honda_vtr_1000_sp1_2200_mil_32885244.htm?ca=11&w=3

Hej!
Jag har mått dåligt nu i några år eftersom jag sålde min sp1a till några fulla finnar vid viking terminalen. Det va hemskt och se när den försvann in i båten. Och så stod dom där inne och varva, garva och drack öl uhh hemska minnen

Men nu måste jag ha en igen. Vad tror ni om den härhttp://www.blocket.se/vasternorrland/Honda_vtr_1000_sp1_2200_mil_32885244.htm?ca=11&w=3

Hej!

Jävla finnar...:huvet *skämt*

Den ser fin ut, var till salu redan förra året, tror det var samma pengar så prutmån lär finnas, köper du den MÅSTE du sälja/byta MICRON sliponen till mig! Jag letar efter just sådana!!!! Jag har ett par i titan som du kan få i inbyte plus nån slant....

Jaha, hur ska jag göra nu? Om jag inte köper den före ons så kommer det en norrman och köper den förr 55
Undra om jag ska va tuff och vänta ut norrmannen. Han kanske inte kommer och sen ge ett lägre bud

Nu känns det så här:död

Jaha, hur ska jag göra nu? Om jag inte köper den före ons så kommer det en norrman och köper den förr 55
Undra om jag ska va tuff och vänta ut norrmannen. Han kanske inte kommer och sen ge ett lägre bud

Nu känns det så här:död

Jag prata med killen nyss och han är rätt säker på att den blir såld i veckan... Den är fin och har gått väldigt lite, endast 2200 mil, om du har pengarna och allt annat är ok på hojen så slå till!!!

TITAN SLIPON SÄLJES NU FÖR 3000:- till sporthoj folk!!! Har precis köpt ett par Micron i kolfiber!!!! JIPPIE!!!!

God Kväll!

Är en nybliven ägare till en Spetta från -00, gjorde ett oljebyte igår och upptäckte att filtret var najjat. Är det najjat original på dom här cyklarna eller har jag lyckats köpa en gammal banhoj?

Mvh

TACK! ni två hjältar på SP1 som passerade fotokurvan på Bulten i eftermiddags! Ni förgyllde vår tillvaro med underbart twin-ljud under den dystra stunden då poliskontrollen pågick längre bort.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back