speedle
Medlem
- Gick med
- 27 Jun 2009
- Hoj
- Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
Hade vårfixat med hojen och va påväg hem och åkte förbi korsvägen mot Lisebergs stora entré idag, bilen framför bränner över det stora upphöjda övergångstället, jag stannar och släpper över ett gäng med barnvagnar. En bit från övergångstället kommer en tjej med en kille på 7-10 år, jag kör upp på farthindret och kryper över, tror du inte att kärringfan tar två snabba steg och sparkar in dörren på min bil 
Jag stannar, fortfarande uppe på farthindret och märker att hon drar... Kastar mig ur bilen och springer efter. Hon vägrar stanna och skriker på mig. Jag håller fast henne så farbror blå kan komma och reda ut skiten! Då kommer två snubbar och tycker att jag ska passa mig jävligt noga... Ringer Polisen och försöker hålla kvar kärringen men hon drar mot Universeum. Då håller snubbarna i mig så jag inte kan följa efter!
Fan va trött man blir!! Polisen kommer och undrar om vi inte ska åka och leta efter tjejen och tycker "Folk e inte kloka, man kan bara inte kliva ut det är ömsesidig väjningsplikt" "folk tror en massa" och "Kan man sparka in dörren är det inte nära" Jävligt trevliga poliser måste jag säga...
Turligt nog är bil fan en billig Korea produkt så dörren buckla tillbaka sig men man blir inte lite sne!!
Så kollektivet. Är jag en buse?
Va tvungen att skriva av mig lite...

Jag stannar, fortfarande uppe på farthindret och märker att hon drar... Kastar mig ur bilen och springer efter. Hon vägrar stanna och skriker på mig. Jag håller fast henne så farbror blå kan komma och reda ut skiten! Då kommer två snubbar och tycker att jag ska passa mig jävligt noga... Ringer Polisen och försöker hålla kvar kärringen men hon drar mot Universeum. Då håller snubbarna i mig så jag inte kan följa efter!
Fan va trött man blir!! Polisen kommer och undrar om vi inte ska åka och leta efter tjejen och tycker "Folk e inte kloka, man kan bara inte kliva ut det är ömsesidig väjningsplikt" "folk tror en massa" och "Kan man sparka in dörren är det inte nära" Jävligt trevliga poliser måste jag säga...
Turligt nog är bil fan en billig Korea produkt så dörren buckla tillbaka sig men man blir inte lite sne!!
Så kollektivet. Är jag en buse?
Va tvungen att skriva av mig lite...

Men nej, tycker helt klart att kvinnan gjorde fel. Att hon smet tyder väl på att hon också är medveten om det... Vet att det kan vara svårt när man är fly förbannad över något, men försök släppa det och gå vidare. Både du och bilen klarade ju sig utan skador, du plågar ingen annan än dig själv genom att gå och gräma dig. Kvinnan är idioten, du har mina sympatier