ER6-tråden

Då blev man ägare till en ER6:a -06. Första hojen för min del. Nu gäller det bara att ta kortet så man kan ut o köra lite osså....
Första man fick fixat var dock bakdelen... :)
Före:
Miner6.jpg

Efter:
miner6v2utanreg.jpg

Då blev man ägare till en ER6:a -06. Första hojen för min del. Nu gäller det bara att ta kortet så man kan ut o köra lite osså....
Före:
Miner6.jpg

Efter:
miner6v2utanreg.jpg

:tummenupp
Den bakdelen liknar väldigt mycket en som jag sålde i helgen till en trevlig kille från Malmö. ;-)

:tummenupp
Den bakdelen liknar väldigt mycket en som jag sålde i helgen till en trevlig kille från Malmö. ;-)

Tjena tjena!
Det var länge sen... Den var superlätt att montera, och fungerade klockrent. Och snyggt blev det oxå fast det var en amatör som jag som gjorde det ;)
Väntar bara på skinnställ sen ska det bli åka av... :yoparty

Jag måste också få timmen ur åtalet och fixa min bakdel på er6an den ser för taskig ut original.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Tjena tjena!
Det var länge sen... Den var superlätt att montera, och fungerade klockrent. Och snyggt blev det oxå fast det var en amatör som jag som gjorde det ;)

Annars kan du ju göra som snillena i "T-shirttråden" och gasa helvete iförd bara shorts och t-shirt? :huvet

Blev riktigt snyggt med rensad bak iaf :):banana

Före:
Miner6.jpg

Efter:
miner6v2utanreg.jpg

Grattis till hojen snyggt

Annars kan du ju göra som snillena i "T-shirttråden" och gasa helvete iförd bara shorts och t-shirt? :huvet

Blev riktigt snyggt med rensad bak iaf :):banana

Med tanke på att jag har NOLL erfarenhet av att köra, inte haft moppe ens, så vågar jag inte köra t-shirt modellen riktigt än :)

Jo tyckte det blev riktigt bra, nu retar jag mig bara på passagerarhandtagen... dom åker nog väldigt snart. Sen står hugger på inköpslistan. Har bara hittat en snygg dock o den måste beställas från UK o frakten var lite saftig.
Sen har man fått en ide om att lacka om fälgarna svart...hade varit riktigt snyggt tror jag..... gäller bara o mörka det för frugan :D

Med tanke på att jag har NOLL erfarenhet av att köra, inte haft moppe ens, så vågar jag inte köra t-shirt modellen riktigt än :)

Jo tyckte det blev riktigt bra, nu retar jag mig bara på passagerarhandtagen... dom åker nog väldigt snart. Sen står hugger på inköpslistan. Har bara hittat en snygg dock o den måste beställas från UK o frakten var lite saftig.
Sen har man fått en ide om att lacka om fälgarna svart...hade varit riktigt snyggt tror jag..... gäller bara o mörka det för frugan :D

Du har väl körkort iaf!!!!:)

Tjena tjena!

Vad bra! Då ljög jag i alla fall inte.
Hör av dig om du vill köra en runda när du fått kortet, du vet ju var jag bor (och mitt alias här) ;-)

Tackar så mycket :)

blir köp hoss stibix Borås fick ett leo vince för 3000:- samt att man kan ha det på vid besiktning godkänd låter som ett kanon pris,slipper man beställa från ebay

Någon som har bytt handtag och styrändar här?

Jag köpte mig Rizoma handtag och styrändar, men idag när jag gick ut för att skruva av dom gräsligt fula originalstyrändarna så har dom 18mm gänga i styret, och till styrändarna jag har köpt är det 16mm. Och originalbulten går inte igenom hålet på dom nya ändarna.

Någon som har något hum om detta?

Luftfilter

Var köper jag luftfilter till bra pris? Jag kan även tänka mig tvättbara om det är till humant pris.

Ps Jag vet inte om det finns något som heter tvättbar det är bara nått jag har hört.

Mvh sisus

Var köper jag luftfilter till bra pris? Jag kan även tänka mig tvättbara om det är till humant pris.

Ps Jag vet inte om det finns något som heter tvättbar det är bara nått jag har hört.

Mvh sisus

Köpte mitt på Örby Mc, en original återförsäljare till Kawwa, jag köpte ett luftfilter för 300 nånting. Jag frågade om K&N filter (tvättbart) men de fanns inte till min er6-08.

Någon som skulle kunna mäta hur lång/hög Kawasaki-texten på tanken är?
Hojen är omlackad och jag ska beställa nya dekaler..

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!