Samåkning Skövde

Åfan :) har inte sett någon mer hoj där :P, har du på torggatan så har vi nog samma :)

Den kommer nog nästa vecka.. :)

Hur kommer du överens med din parkeringsgranne då ? (har sett lite postitlappar på rutan) Hehe
 
Den kommer nog nästa vecka.. :)

Hur kommer du överens med din parkeringsgranne då ? (har sett lite postitlappar på rutan) Hehe

Kanon :) har sett att det glider runt en till grön ninja i stan fast med avgasröret på sidan.

Hahaha ja hon klagade på att jag hade ställt mig för nära hennes bil, men jag stod i min ruta så såg inga problem direkt :P. Har ju sålt bilen nu men nu får jag väl säkert en lapp på hojen att den väsnas för mycket eller något :D Kärringar alltså :yoparty
 
Din plånbok är ändå inte i skick att åka hit... :tungan

Skämt åsido.. Hoppas det blir kul i ass(en) igen!

du menar att ni är dyra? hoho

Assen leker vi hem.

Nu börjar det dyka upp hojar på stan, jag känner inget än
men ser inte fram emot vårvärmen utan hoj när ni drar på samåkning, hm..
 
Är det inte nån mer än jag som tänkte åka hojj till väring i helgen?
vädret ser bra ut!
öppnar 10 på lördag.. samlas 10.00 vid statiol ryd?
Whos in?
 
Är det inte nån mer än jag som tänkte åka hojj till väring i helgen?
vädret ser bra ut!
öppnar 10 på lördag.. samlas 10.00 vid statiol ryd?
Whos in?

Jag är på, måste handla mig ett par vettiga mc stövlar :)
 
Hade gärna hängt med men ska till Lidköping imorgon vid den tiden, en polare ska kika på en hoj där. Hoppas vädret blir som utlovat :yoparty
 
Trotts skitväder vart gårdagen en bra dag, hitta ett Arlen Ness ställ till tjejen som kostat över 7000, fick det för 2000.

Nu hoppas man på att hon tycker det blir tråkigt där bak så hon tar sitt eget kort :)
 
Nån här som letar plats till gotland ring med actionpics i sommar? Jag har en plats till salu i snabb grupp ifall nån är intresserad!:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top