Spamtråd M+S

Fredag och excel-kurz :yoparty
Akta så att de inte lewrar på dig att lära en massa =IF(B13="";"";SUM(I13:AM13))

:zpy

Ädit: Det måste väl f.ö vara ett skämt på Rockklassiker när de jinglar att de ska köra 48-timmar Lordimaraton i helgen. Å andra sidan, det skulle fan inte förvåna mig. :huvet

Last edited:
Freitag och jobba halvdag :banana

Vid lunch blir det helg och i kväll blir det Danko Jones i Karlstad :)

Akta så att de inte lewrar på dig att lära en massa =IF(B13="";"";SUM(I13:AM13))

:zpy

Ädit: Det måste väl f.ö vara ett skämt på Rockklassiker när de jinglar att de ska köra 48-timmar Lordimaraton i helgen. Å andra sidan, det skulle fan inte förvåna mig. :huvet

Jo det är sant, såg i GP också att de ska sänka ostindiefararn med dynamit! :brinnerup

Ja, det är nog deras 1a april-skämt det ;)

Btw,
Passa er brudar, enligt Aftonbladet har 7st blivit gravida genom att sitta på en stol.. :crash

Edit2:
Piratpartiet har lösningen på alla ekonomiska problem. Lite oväntat att dom fick iden ifrån sina antagonister, upphovsrättsindustrin.. :skrämd
– Genom att var och en av våra tusentals medlemmar kopierar musik mellan sin laptop och stationära dator, så kan vi på detta sätt generera en bra bit mer än Sveriges bruttonationalprodukt, fortsätter Troberg. Detta ger oss en mycket stark ekonomi.

Last edited:
inte ett enda inlägg på två dagar?! det spammas alldeless för lite :mad:

snacka om att man :zpy på detta vädret...

Last edited:
inte ett enda inlägg på två dagar?! det spammas alldeless för lite :mad:

snacka om att man :zpy på detta vädret...
Det är för dåligt! :mad:

Dags att bänka sig framför TVn och kolla på Peking mot GA&IS. Sen blire cykeltur till Kamratgården (det som finns kvar) och kolla sista träningen innan matchen imorgon.

Forza!

:dagensblog

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC