Ägge
Tutlurad
Lite mkt pajkastning nu tycker jag iaf... alla har vi nog olika uppfattningar, samt att vi gillar djur på HELT olika sätt. Lite tråkigt att det finns folk som så fort det blir nått med ett djur inblandat så ska hela rasen eller djuret skjutas direkt för att människan inte ska bli lidande. För det är ju människan som äger jorden och allt som rör sig på planeten.
Det får mig att tänka på Jurassic Park där vi människor ska leka gud och kontrollera och experimentera med dinos. Först går det kalas och vi har full koll! Sen rasar allt och djuren gör vad som ligger i deras natur och äter upp oss. Vilket leder till att vi ska döda dom direkt! ^^ Okej det är en film, men det är principen jag pekar på!
Det får mig att tänka på Jurassic Park där vi människor ska leka gud och kontrollera och experimentera med dinos. Först går det kalas och vi har full koll! Sen rasar allt och djuren gör vad som ligger i deras natur och äter upp oss. Vilket leder till att vi ska döda dom direkt! ^^ Okej det är en film, men det är principen jag pekar på!