Tisdagstur 22/3 eftermiddag

bodhisattva

Liten, ensam och rädd.
Gick med
11 Sep 2008
Hoj
Italienskt
Tänkte ut och prova om allt jag skruvat på på hojen under vintern sitter kvar. Tänkte även återupptäcka omvända växellägen så räkna inte med att jag tar täten ;-)

Efter jobbet så snabbt det går, lite flex måste det va.

Tid: Mellan 16:00-17:00 eller enligt överenskommelse.
Plats: Skogis? Norr eller söder, spelar egentligen ingen roll.
Kom med förslag ni som kan.

Åka ska vi iallafall.

Nån på?

1. Bodhisattva
2.
3.
...

Last edited:
Om jag får igång skiten tänkte jag ta hojen till jobbet imorn. Men är på kurs till 16:30 så efter det kan jag dra från Kungsholmen... Om inte det blir för sent, annars kan jag möta upp någonstans..

Om jag hittar spikdubben, skooteroverallen, toppluvan och lyckas få på handvärmare till imorn hänger jag på!

Ledsen, men jag kommer inte imorn, batteriet var helt dött och jag saknar en blinkers så jag kör lite meck-tisdag o kör på onsdag istället... Ses vi då?

Ledsen, men jag kommer inte imorn, batteriet var helt dött och jag saknar en blinkers så jag kör lite meck-tisdag o kör på onsdag istället... Ses vi då?

ja The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Urk, nu har jag precis mekat klart. Hon ska vara körbar imorgon. Avslutade med att skotta en snöfri gång så man kommer ut. Sjukt.
Onsdag är jag på, du får hojta var när hur.

EDIT: Tips: På Biltema står batterierna på hyllan till höger om startgasen, blinkerts i kassan till vänster ;-)

Last edited:
Inte utan att jag är lite sugen på att prova nya grönsaken. Antagligen går jag hem nån timme tidigare från jobbet idag, typ 15-tiden. Jag återkommer och kollar tråden då.

Om 9 minuter börjar eftermiddagen. Kan inte vänta tills ni ska ut för jag har en liten man som jag hämtar på förskolan kl 15. Jag klär på mig om några minuter och rullar runt på den norra sidan en stund. Ser jag nån annan knutte ute så vinkar jag gärna.

Jag har precis kört en besiktningsrunda på Bulten och kan meddela att den är körbar. Ingen snö, men ganska gott om tjälskott som kan kännas i röven...

Sub 5 exempelvis, är att köra bulten på under 5 minuter :)

Edit: Men dylik tidtagning och fortåka på allmän väg överlag är ajjabajja :brinnerup
Aha. Gjorde en Sub 13 där strax efter jag tog kortet i oktober 10. Lär väl ta ett tag innan man e nere på sub 5 om man nu ens kommer dit. Förnuftet kanske hinner ikapp en :D

Aha. Gjorde en Sub 13 där strax efter jag tog kortet i oktober 10. Lär väl ta ett tag innan man e nere på sub 5 om man nu ens kommer dit. Förnuftet kanske hinner ikapp en :D

Lugnt kör du Sub 5 så kommer inte förnuftet ikapp :tummenupp

Men jag kör bulten några ggr i veckan och den är inte ens rolig med bil nu.
Tjälskador så det räcker och blir över. Båda gropar, gupp och stora fina sprickor.

Sen bra med grus/skit över vägen.

Lugnt kör du Sub 5 så kommer inte förnuftet ikapp :tummenupp

Men jag kör bulten några ggr i veckan och den är inte ens rolig med bil nu.
Tjälskador så det räcker och blir över. Båda gropar, gupp och stora fina sprickor.

Sen bra med grus/skit över vägen.

Jag säger ju det: Vi borde starta en insamling för att asfaltera om Bulten och bygga in el till däckvärmare i busskuren.

1. Geggamoja
2.
3.

*/ ?>
Back