om det är nån som har en drz till salu kan ni väl skicka ett pm.
skall vara lv-reggad.
mvh/mattias
så nu har jag fått nyss om en drz 400 S -00.
den har gått uppskattningsvis 2100mil har öppnad luftburk,E-toppackning, endurohjul och finns även motardhjul att köpa till. är det en bra hoj å är det nåt speciellt man ska kolla efter? ventilerna var nyss kontrollerade iaf.
är det stor skillnad på en -00 å exempelvis en -07?
mvh/mattias


.. Den ligger på blocket för 35k..