Nu är det vår!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Det sa iaf en tant när jag var ute och körde hoj:yoparty¨

Ingen annan som är ute o kör ännu?


Vädret
 
Last edited:
Idag tar jag kanske ett varv runt kvarteret. Men ut o köra lite längre är för kallt för mig.:)
 
Du är stenhård:D:Bugar:)

Hehe, tack du.

Det blev en liten tur idag med.
Åkte hemifrån kl 13.15 och kom hem nu =)

Har hunnit med ficka med Väder, i det fina vädret.
Sen fick det bli lite torp och vid 17 snåret fick jag André som äger Arlakossan att dra ut sin Intruder så vi fick köra lite.
Han har fortfarande inte kört Arlakossan :D Men han tycker det låter gott :tummenupp

Om vädret håller sig så tar jag ledigt imorgon och så drar jag o André med respektive (+1000 vuxenpoäng) en sväng.


La in en Uddevalla väder länk i första inlägget!
 
Last edited:
Hehe, tack du.

Det blev en liten tur idag med.
Åkte hemifrån kl 13.15 och kom hem nu =)

Har hunnit med ficka med Väder, i det fina vädret.
Sen fick det bli lite torp och vid 17 snåret fick jag André som äger Arlakossan att dra ut sin Intruder så vi fick köra lite.
Han har fortfarande inte kört Arlakossan :D Men han tycker det låter gott :tummenupp

Om vädret håller sig så tar jag ledigt imorgon och så drar jag o André med respektive (+1000 vuxenpoäng) en sväng.


La in en Uddevalla väder länk i första inlägget!


Ohh jag vill också åka hoj imorgon, men har ingen som kan passa Lillemannen här hemma. En liten tur skulle vara så härligt. ja ja den som väntar på något gott. :)
 
Ohh jag vill också åka hoj imorgon, men har ingen som kan passa Lillemannen här hemma. En liten tur skulle vara så härligt. ja ja den som väntar på något gott. :)

Surt.
Ge honom lite Whiskey så sover han :D:gnissla

Titta vad glad man blir av lite hojåka!
:D
20110306152355.jpg


20110306152300.jpg
 
Jag såg ett gäng i lördags förmiddag i centrala uddevalla, 4-5 hojar sport/fighters, nån av er månne???

Det gick för mig tre ggr inne i bilen innan avundsjukan hade lagt sig, tack och lov så åkte jag upp till pärlan och fixade till nya ljuddämparen :)
 
Tompa kör för fullt sen i fredags, aaa nu e det vår. kan ha varit mig kawa och några vänner som var ute.
 
Idag vart vi ute igen.
Lämnade hemifrån vid 14 för en färd till Trollhättan och Bike, hittade ett par brallor som jag ska handla när det blir lön.

Riktigt fin dag, dock lite synd utan sol
 
Sommar däck på bilen! :) Men åka hoj nu? Ne det skall vara varmt å skönt sen inget jäkla grus/salt..
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top