Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, ska göra det. Men den har ingen dvd-läsare och jag hade inget usb-minne som var tillräckligt stort att få in win7 på. Men det kommer.Det är dessutom alltid bra att installera om en märkesdator så man slipper att skräp de kastar in tillsammans med windows. Brukar fungera märkbart bättre med en vanillainstallation än tillverkarnas.
Själv undrar jag varför du vill partitionera disken???
Finns ingen direkt vettig anledning med dagens filsystem.
En short-stroke'ad systempartition och resten som datapartition är alltid snabbare än en stor fet blob. http://www.tomshardware.com/reviews/short-stroking-hdd,2157.html
Zonkar systeminstallationen är det enkelt att lägga på ett nytt operativ medans datafilerna/pr0n/muzak/movz får ligga kvar orört på datapartitionen.
Jo, ska göra det. Men den har ingen dvd-läsare och jag hade inget usb-minne som var tillräckligt stort att få in win7 på. Men det kommer.
Borde gå att mosa in en win7-iso på ett usb-minne och boota/installera från?
För att det är drygt att ha en 500gb partition? Gillar att ha det uppdelat så att det är lätt att installera om osv.Själv undrar jag varför du vill partitionera disken???
Finns ingen direkt vettig anledning med dagens filsystem.
Jag avbeställde den. För det första var affären grymt sega på att höra av sig, sen så hade den Sandy-Bridge, och det vet du ju hur det gick med det. Han hade ingen aning om hur lång tid det tog innan dom fick in nya, fungerande, moderkort så jag sket i det och köpte en vanlig sunkig Acer 3820TG..jepp det går alldeles utmärktglöm inte att berätta hur du upplever monstret sen
![]()

Men visst, ser man till rena siffror så är det snabbare men kan du ärligt säga att det är så stor skillnad för användaren?
För att det är drygt att ha en 500gb partition? Gillar att ha det uppdelat så att det är lätt att installera om osv.
Jag avbeställde den. För det första var affären grymt sega på att höra av sig, sen så hade den Sandy-Bridge, och det vet du ju hur det gick med det. Han hade ingen aning om hur lång tid det tog innan dom fick in nya, fungerande, moderkort så jag sket i det och köpte en vanlig sunkig Acer 3820TG..![]()

Äh, skit samma. Blir en feting stationär i sommar istället så man kan lira 3d-spel and shit, blir najs!men vafan![]()
förstår inte varför de återkallar laptopar då, som jag förstod det så ska minst 2 sataportar fortfarande fungera vilket ju räcker för vissa modeller
![]()

Äh, skit samma. Blir en feting stationär i sommar istället så man kan lira 3d-spel and shit, blir najs!![]()

Jo, den nätadaptern var manlig. Har för mig den var på 200+W..men så mycket coolare med en laptop som kräver ett kärnkraftverk som nätagg![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |