Korvtjockis har köpt en Crosstrainer för att komma i skinnstället till sommaren. Försöka går ju iaf.
För att inte bli självmordsbenägen efter ca 15 minuter har jag insett att riktiga testosteron-actionfilmer kan hålla farten uppe. Eller som jag & min sambo konstaterade:
- "Jag märkte att du körde intervaller!?"
- "Intervaller? Näe, det gjorde jag inte, däremot kollade jag på Transporter 2"
Så, jag söker tips på actionfilmer i med mycket explosioner och våld, i stil med Transporter-filmerna och Crank.
Det bör vara hyffsat nytt förr i tiden spisade man ju mycket Stallone, Van Damme, Schwartzenegger o.s.v
Det är de senaste åren som jag blivit "för fin" för denna genre.
Gärna mer explosioner och biljakter än ren fighting för det är mest tröttsamt. Rena kampsportsfilmer går bort.
Detta lilla videoklipp får illustrera hur det skulle kunna se ut:
[YOUTUBE-ID]svOlz2ei4Yk[/YOUTUBE-ID]
För att inte bli självmordsbenägen efter ca 15 minuter har jag insett att riktiga testosteron-actionfilmer kan hålla farten uppe. Eller som jag & min sambo konstaterade:
- "Jag märkte att du körde intervaller!?"
- "Intervaller? Näe, det gjorde jag inte, däremot kollade jag på Transporter 2"

Så, jag söker tips på actionfilmer i med mycket explosioner och våld, i stil med Transporter-filmerna och Crank.
Det bör vara hyffsat nytt förr i tiden spisade man ju mycket Stallone, Van Damme, Schwartzenegger o.s.v
Det är de senaste åren som jag blivit "för fin" för denna genre.
Gärna mer explosioner och biljakter än ren fighting för det är mest tröttsamt. Rena kampsportsfilmer går bort.
Detta lilla videoklipp får illustrera hur det skulle kunna se ut:

[YOUTUBE-ID]svOlz2ei4Yk[/YOUTUBE-ID]