Fiddykörning i Januari

  • Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
Jajamensan :) :) Hojtokig tjejkompis följer med också hoppas jag.

Hej jag är singel :hihi


Vi kan väll göra en lista på vilka som ska med?

1: Nikel
2: Gixxertina
3: Gixxertinas tjej
4: Cykelstyre
5: Kanske Herr Väder

Detta är ju självklart slutplaceringen på rejsen :rofl
 
Jajamensan :) :) Hojtokig tjejkompis följer med också hoppas jag.

Gôtt :banana

Hej jag är singel :hihi


Vi kan väll göra en lista på vilka som ska med?

1: Nikel
2: Gixxertina
3: Gixxertinas tjej
4: Cykelstyre
5: Kanske Herr Väder

Detta är ju självklart slutplaceringen på rejsen :rofl

Det är sista-placeringen först och uppåt ja.. :tungan
Cykelstyre FTW :2cool
 
Ska försöka få med en tjej till hon bor i Borås men e singel :) hoppas hoppas

Edit: Hon kör gsxr:yoparty
 
Last edited:
Har ni tänkt att käka något någonstans efteråt?
Funderar på om man kanske eventuellt skulle dyka upp en sväng :)
 
Kebabtrallrik på 3luckor :yoparty

mums:tummenupp

Villka är på nu för att åka fiddy på lördag kl 15.30 på gokartcenter i trollhättan? och villka vill vara reserv, åskådare och hejare?:).

Ok tiden ändrad lite för att vi är ganska många. kl 15.30
fyll i vidare i...
Intresselistan:
1. GixxerTina :kommer köra
2. Gixxermixxer: kommer köra
3. JayBay
4. Väder
5. Faker.
6. Styret
9. Nikel aka Skrotnissen
10.KalleAnkan
11. Pyro
12. Jessan (om datum/tid passar så klart)
 
Last edited:
Intresselistan:
1. GixxerTina :kommer köra
2. Gixxermixxer: kommer köra
3. JayBay
4. Väder
5. Faker.
6. Styret
9. Nikel :kommer köra
10.KalleAnkan
11. Pyro
12. Jessan (om datum/tid passar så klart)
 
Villka är på nu för att åka fiddy på lördag kl 15.30 på gokartcenter i trollhättan? och villka vill vara reserv, åskådare och hejare?:).

Ok tiden ändrad lite för att vi är ganska många. kl 15.30
fyll i vidare i...
Intresselistan:
1. GixxerTina :kommer köra
2. Gixxermixxer: kommer köra
3. JayBay
4. Väder
5. Faker.
6. Styret :Kommer köra
9. Nikel :kommer köra
10.KalleAnkan
11. Pyro
12. Jessan (om datum/tid passar så klart)
 
Villka är på nu för att åka fiddy på lördag kl 15.30 på gokartcenter i trollhättan? och villka vill vara reserv, åskådare och hejare?.

Ok tiden ändrad lite för att vi är ganska många. kl 15.30
fyll i vidare i...
Intresselistan:
1. GixxerTina :kommer köra
2. Gixxermixxer: kommer köra
3. JayBay
4. Väder
5. Faker.
6. Styret :Kommer köra
9. Nikel :kommer köra
10.KalleAnkan Kommer köra
11. Pyro
12. Jessan (om datum/tid passar så klart)
 
Villka är på nu för att åka fiddy på lördag kl 15.30 på gokartcenter i trollhättan? och villka vill vara reserv, åskådare och hejare?.

Ok tiden ändrad lite för att vi är ganska många. kl 15.30
fyll i vidare i...
Intresselistan:
1. GixxerTina :kommer köra
2. Gixxermixxer: kommer köra
3. JayBay
4.
5. Faker.
6. Styret :Kommer köra
9. Nikel :kommer köra
10.KalleAnkan Kommer köra
11. Pyro
12. Jessan (om datum/tid passar så klart)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top