ramram
Medlem
Vad kostar ett kit? Är det en rs250 motor som modifieras?
Helt ny motor...från TSS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad kostar ett kit? Är det en rs250 motor som modifieras?
Helt ny motor...från TSS
Helt ny motor...från TSS
Hur går det för alla TSS500GP byggare?
![]()
![]()
![]()
Nä nä, väntar hellre på vår 1100cc motor i från Stephen Rothwell och Two-Stroke shop!!
![]()
Nä nä, väntar hellre på vår 1100cc motor i från Stephen Rothwell och Two-Stroke shop!!
![]()
Väntar fortfarande på din ”beställning”? Har snart gått ett år.Beställt av Maestro himself och sagt att jag vill ha den snarast den kommer i produktion för montering i ett GSX-R600 chassi, men Maestro sa att dom just nu satsar på 500-motorn då det är den som dom kommer att tjäna pluring på (volym) - men den som väntar på något gott.............!!
Beställt av Maestro himself och sagt att jag vill ha den snarast den kommer i produktion för montering i ett GSX-R600 chassi, men Maestro sa att dom just nu satsar på 500-motorn då det är den som dom kommer att tjäna pluring på (volym) - men den som väntar på något gott.............!!
Anar att informationskällan inte är alldeles tillförlitlig......fortlöpande information inklusive bilddokumentation här på SH i en egen tråd när saker och ting börjar röra på sig.
Jag med! Kan tänka mig att det inte är ett alldeles problemfritt projekt som får de flesta att tveka när det är dags att ta fram VISA-kortet.För övrigt undrar jag precis som Chris Ash :
- "Är det någon lycklig själ som beställt en TSS500GP? Eller motorkitet?”.
Anar att informationskällan inte är alldeles tillförlitlig...
Jag med! Kan tänka mig att det inte är ett alldeles problemfritt projekt som får de flesta att tveka när det är dags att ta fram VISA-kortet.
Oj, se på fan. Är det du och din motor?!Här e nåra bilder på en gammal testhoj och lite "seriemässig" powervalve intrimning att värma sig med i vintermörkret.
Någonting att lägga sina pengar på kanske?
http://www.classic-motorbikes.com/Bimota_500_V-Due_FA67.html
njaaaaaaaa
[YOUTUBE-ID]v-GpDA__KYw[/YOUTUBE-ID]
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |