Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du kommer troligen inte att märka någon skillnad men boten är enkel och riskfri. Fyll med vatten och ställ i frysen, tina och upprepa. Brukar trycka ut en del inte allt för skarpa kanter.
Intressant lösning, men pressas inte isen ut i öppningarna? Enda sättet att täppa till dom så att det skulle hålla måste väl vara att svetsa igen dom?
Du kommer troligen inte att märka någon skillnad men boten är enkel och riskfri. Fyll med vatten och ställ i frysen, tina och upprepa. Brukar trycka ut en del inte allt för skarpa kanter.

Intressant lösning, men pressas inte isen ut i öppningarna? Enda sättet att täppa till dom så att det skulle hålla måste väl vara att svetsa igen dom?
Fast helst ska det ju vara rent vatten så att säga i höjd med vecken, annars blir ju fryskraften mindre. Silvertape funkar nog rätt bra här också, en bit tvärs över och ett varv runt.Men vad ni gör det svårt. Behövs ingen plugg då isen expanderar i alla riktningar. Plugg kan dock vara smidigt för att vattnet inte skall rinna ut. Tvättplugg till avgasystem finns hos närmsta crosshandlare och biltema

Nedplockning av den s.k. "motorn" i molekyler enligt servicemanualen, annars sprängs dom i atomer diRreCKt = JeTteRoliGt 
Han håller ju på att renovera den juNu tycker jag alla krånglar till det inkl. TS.
Det är ju en WR426F ingen WSBK! Effektminskning pga. veckning av kröken? Spelar roll, inte direkt detta som suger musten ur en 9 år gammal enstånka!! Hur den kan hänga ihop överhuvudtaget, är för mig en gåta...![]()

Nu tycker jag alla krånglar till det inkl. TS.
Det är ju en WR426F ingen WSBK! Effektminskning pga. veckning av kröken? Spelar roll, inte direkt detta som suger musten ur en 9 år gammal enstånka!! Hur den kan hänga ihop överhuvudtaget, är för mig en gåta...
EditHoztic. Helrenovering enstånka (!?) Jaa veet, kört den Svenska skogens okrönta konung tillika Husaberg!!11
Nedplockning av den s.k. "motorn" i molekyler enligt servicemanualen, annars sprängs dom i atomer diRreCKt = JeTteRoliGt
![]()
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|