Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hej alla värkar vara nöjda här på tråden vilket innebär att det inte kommer att skrivas så mycket mer på tråden.
så ska vi försöka att ragga upp så många 125a åkare som möjligt eller ska vi ha en gräns?![]()
hej alla värkar vara nöjda här på tråden vilket innebär att det inte kommer att skrivas så mycket mer på tråden.
så ska vi försöka att ragga upp så många 125a åkare som möjligt eller ska vi ha en gräns?![]()
Jag känner några som tog lätt mc kort i höstas kan försöka ragga med dom![]()

Blir en jävla massa tält
Frågan är vad man ska ha med sig att äta, Det går ju inte äta pizza varje dag.
Finns mataffärer även i norrland och med ett spritkök kan du tillaga det mesta så mat är inget problem![]()
Blir en jävla massa tält
Frågan är vad man ska ha med sig att äta, Det går ju inte äta pizza varje dag.

va då ra gillar du inte pizza eller? nej skämta bara men tycker du att vi ska ha en max gräns på hur många vi ska ha med oss eller???![]()

okej då taggar vi ner på pizza. men woonte och jag tänkte dela tält för då blir det mindre att bära=). så om flera delar tält så blir det mindre att bära för dom också?
.
.
men hur långt upp hade ni tänkt åka för mig vetligen så är det bara massa knott,skog och motorvägar över typ mora? men väg E45 är väll den snygaste vägen om man ska riktigt högt.
Hur många är vi nu som ska med?

haha jo det brukar ju va så på gott o ont =)morsan är en överbeskyddande jävel![]()

Vore sjukt kul att hänga med!!
Dock bor man i Gbg och morsan är en överbeskyddande jävel
Sen blir det antagligen problem att få med allt på hojen..
Vore sjukt kul att hänga med!!
Dock bor man i Gbg och morsan är en överbeskyddande jävel
Sen blir det antagligen problem att få med allt på hojen..


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |