peterpain
sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Får se om jag kan rigga nåt finurligt i pelarborreneller om det blir att lägga ut svarvningen på entreprenad
Eftersom jag glömde bort att önska alla trådläsare God Hjul tar jag mig i akt och önskar Gott Nytt år!!
Jag vill samtidigt passa på att uppmana alla som funderar och går och drömmer om en turbomotorcykel att göra verklighet av det! Själva byggandet är skitkulHoppas själva grejen att åka turbomotorcykel är minst lika kul
![]()
hej
jag har entrepenad hemma
och du vänta bara tills hojjen går som kulor o krut hehehe

Givetvis blev det ju inte rätt på första försöket, bara att såga sönder. När jag sen skulle steka ihop grejerna efter att ha testat lite bättre hade jag glömt bort hur man tigar...
Kanske går det att trixa lite med övre "stödplåten" till IC:n. Jag fick ju steka på med tigen iallafall
Eller som andersson säger, uppfinna hjulet på nytt...
Det var nära att en 32:a blocknyckel åkte genom stereon och jag tog bilen ut på närmsta dåliga sjöis...Som tur var lyckades jag behärska mig och snabbt blev det pantera under turbotimmen istället
Plenumet som fick smaka såg häromdan måste ju bli klart nångång. Ny botten med "diffusor" och en marklundlåda under (det är väl han som uppfunnit det)